Pages

Thursday, January 30, 2014

Deserturi pentru corp si suflet

Am iesit ieri din casa foarte hotarata sa infrunt nametii, numai si numai pentru a pune mana pe cartea Ilenei Vulpescu, Arta conversatiei, care marcheaza revenirea colectiei Biblioteca pentru toti alaturi de  Jurnalul National.




Daca tot inghet, mi-am zis, sa ma incalzesc nitel intr-un supermarket! Hai, doua!! :)) La sfarsit am intrat intr-un plafar, de unde n-am rezistat sa plec fara samponul pentru par uscat de la VivaNatura, care trona pe lista de dorinte de muuulta vreme. Dupa carte, acesta m-a entuziasmat cel mai tare, ca apoi sa ajung acasa, sa-l desigilez si sa ma dezamageasca teribil parfumul. Nu ma vad folosindu-l prea curand din cauza asta, sper totusi sa-si faca datoria cel putin decent.

In Carrefour m-a atras, ca de obicei, marca proprie, Nectar of Nature, pe care o scanez cat pot de des, in cautare de noutati. :D Data acesta m-au tentat aromele dulci, sigur-sigur din cauza gerului, altfel nu m-as fi apropiat de ele. Textura nu e cea mai cremoasa ever, mie insa imi convine, ba chiar sunt fan declarat al versiunii cu piersici si lapte de migdale, pe care o sa o cumpar din nou la sosirea temperaturilor mai prietenoase. Crema de dus ultra soft cu lapte de vanilie miroase mai mult natural decat sintetic si, important pentru mine, nu dulce-pudrat-gretos. Am testat-o deja, e placuta chiar si pentru nasul meu care, in general (nu numai in cazul cosmeticelor), se stramba la orice vanilat. Varianta hidratanta cu lapte de cocos m-a surprins placut cu parfumul lejer, proaspat, cu note abia perceptibile de flori tropicale, departe de ce tesuse imaginatia mea anterior.

Am bifat si saptamana americana din Lidl, asigurandu-mi un stoc de 750g :D de jelly beans Mcennedy, le ador in combinatie cu apa minerala forte. Desi le cumpar de ceva timp, abia ieri mi-am facut curaj sa privesc lista de ingrediente si, surprize-surprize, aromele sunt de origine naturala. La fel, zaharul, ceara carnauba si cea de albine, in rest... :)) Chiar si asa, mi se par cu mult peste Haribo, de care se diferentiaza si prin lipsa gelatinei.


Mai aveam putin si incheiam luna in regim no-buy. Nu conteaza, actiunea intreprinsa pe ultima suta de metri chiar mi-a priit. :)

4 comments:

  1. am ratat jelly beans :(. prima data am zis ca nu le mai iau si pe ele, azi nu le-am mai gasit :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cunosc situatia, de asta n-am luat numai una. Partea buna-i ca saptamana dedicata SUA se repeta mai frecvent decat alte oferte tematice. :)

      Delete
  2. Am avut si eu sampon Vivanatura, dar cel pt par normal-gras si desi mirosea a plante si avea o consistenta mai ciudata, e unul dintre cele mai bune sampoane pe care le-am avut ever! :-) Merita sa vezi ce-i cu el :-) Si cartea e tare faina :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca mirosea numai a plante era bine, dar contine si parfum, ceva de genul aftershave ieftin, destul de puternic... Sigur c-o sa-l folosesc, are ingrediente foarte bune. :)

      Delete