Pages

Sunday, January 19, 2014

Gel-crema Hydra Vegetal Yves Rocher - review

Yves Rocher inseamna pentru mine doar geluri de dus, nu m-am impacat de minune cu niciun alt tip de produs, cu atat mai putin din cele destinate ingrijirii tenului. Cu Hydra Vegetal hidratare intensa 24h a fost un coup de foudre dupa ce-am incercat, fara niciun fel de asteptari, o mostra plasata strategic intr-o comanda. Ca aproape intotdeauna, esantionul mi s-a parut excelent in comparatie cu maglavaisul full size.


Problema principala a fost probabil temperatura, nu sosise din plin caldura la primul contact cu produsul, de aici si entuziasmul meu de a-l cumpara, ignorand aproape in totalitate compozitia cam nepotrivita pentru imaginea promovata de firma. Mi-au placut: senzatia de hidratare, neschimbata pe parcursul zilei, lipsa filtrelor solare, mirosul verde-proaspat, intre iarba taiata si bambus. Totul perfect pana cand... a venit vara in adevaratul sens al cuvantului. N-am mai putut sa o folosesc decat in cantitati infime, noaptea, doar cand aveam neaparata nevoie, adica dupa tratamente punctuale cu acizi, retinoizi... Ziua imi era imposibil sa o determin sa functioneze, in orice mod sau doza as fi aplicat-o, se transforma intr-o pelicula neplacuta si imi transpira fata ca dupa 10 ture de stadion, not pretty at all. :D In mod normal, evit cremele cu siliconi, iar aceasta are dimethicone, adica unul greoi si ocluziv, peste o gramada de glicerina si peste un emolient. 

INCI:

Partea buna e ca intra bine in piele pe temperaturi scazute, asa am si reusit sa o termin. Nu mi-a provocat comedoane, iritatii sau alte neplaceri, insa nici hidratare intensa, pentru 24h n-am constatat (cu exceptia mostrei :)). Per total, ok pentru tenul meu mixt, dar mi-ar fi placut o textura mai lejera, apoasa, potrivita pentru vara si, daca nu se poate cu ingrediente mai curate, macar un ambalaj mai practic si actual. 


2 comments:

  1. Hmm..se pare ca pentru noi se comporta asemanator crema :) Mie imi pare rau ca am deschis-o primavara si am fost nevoita s-o folosesc in timpul verii, din cauza ca are valabilitate doar 6 luni..Daca o incepeam toamna era mai bine, acum nu mai gasesc nicio crema suficient de hidratanta pt mine si ii duc dorul :D
    Merci ca ai vorbit si despre ingrediente...la asta nu prea ma pricep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Cea nou aparuta in gama, cu FPS, s-ar putea sa fie asemanatoare... Eu sper sa-mi gasesc ceva bun de la producatorii romani, momentan testez niste mostre generoase de Physiogel, foarte ok pentru vremea asta.

      Delete