Pages

Friday, February 14, 2014

Séduis-moi! ♥ Bourjois

Din cate imi amintesc, Bourjois obisnuia sa-si prezinte noutatile din aceasta categorie de produse primavara si vara. In 2014, lucrurile s-au precipitat putin, lansarile gelurilor si deodorantelor fiind la distanta de doar cateva zile de Valentine's Day. Mai mult ca sigur cu intentie, deoarece aromele alese emana senzualitate si romantism la cote comerciale. :D

A fost cat pe ce sa sar intr-un picior de bucurie prin magazin la vederea gelului de dus cu iasomie, insa acordurile verzi m-au facut sa-l las pentru zilele calde si sa incep testarea noii game cu varianta mai adaptata anotimpului curent, Seduis-moi! (Fascineaza-ma!, Charm me! s.a.m.d):



Descrierea producatorului:

Mai mult decat un gel de dus: un gel-parfum ce creeaza dependenta.
Un parfum fascinant care lasa o aura irezistibila de lemn de trandafir si boabe de Tonka.
Rezultatul: o piele delicios catifelata si parfumata.
Fara parabeni. Testat dermatologic.

Note de varf: bergamota, flori de mandarin, bujor.
Note medii: trandafir, iasomie, iris, lemn de santal.
Note de baza: lemn de trandafir, boabe de tonka, ambra, vanilie.

Cel mai mult m-a intrigat descrierea bombastica, am fost mega curioasa sa vad cat rezista pe pielea mea, pretul promotional doar a grabit decizia. Altfel, nu este exact genul meu, dar presimt ca va avea succes. Ii banuiesc puncte comune cu unul de la Avon, in ambalaj rosu sa roz, au trecut prea multi ani ca sa-mi aduc aminte detalii. Ador iasomia, am sperat sa o simt distinct, macar la contactul cu apa fierbinte; din pacate, nimic... Vanilia si tonka sunt prezente in aerul din baie, deloc pe piele, asa cum ar reiesi din claim. Direct din flacon, percep bine bujorii, care-i dau o tenta tinereasca, pe cand in dus dezvolta o nuanta indiana, in genul gemului de trandafiri cu pudra de santal si palisandru. In mare, pare o reinterpretare a vechilor parfumuri frantuzesti with an ayurvedic twist. Cumva. imi aminteste de Shalimar de la Guerlain.

INCI: aqua (water), sodium laureth sulfate, glycerin, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, cocamide MEA, parfum (fragrance), sodium benzoate, citric acid, PEG-40 hydrogenated castor oil, PEG-200 hydrogenated glyceryl palmate, linalool, disodium EDTA, PEG-7 glyceryl cocoate, limonene, hexyl cinnamal, coumarin, benzyl alcohol, polysorbate 20, CI 17200 (RED 33), CI14700 (RED 4), 13BHC006-1.

Ingredientele sunt cele specifice Bourjois, adica standard plus mult parfum, chiar foarte mult in cazul de fata. Ar fi putut renunta macar la coloranti, recipentul era deja rozaliu, asta e, trebuia sa arate a sirop de trandafir... Cei de la Bourjois sunt foarte axati pe aspect si combinatii aromatice, probabil vor ignora restul detaliilor si de acum incolo.

Caracteristicile tehnice imi plac: nu face spuma exagerata, spala excelent, se clateste usor, nu usuca pielea (dar nici n-o hidreaza, catifeleaza sau altceva). Parfumul, nu chiar atat de puternic pe cat ne sugereaza eticheta, se mentine totusi cateva ore dupa baie.

Ambalajele au pastrat tema colectiei de anul trecut (Seduis-moi poate fi usor confundat cu Sublime-moi), dar au castigat transparenta, spre incantarea mea. Plasticul pare mai rigid decat inainte, sper ca nu va crapa la primul impact cu suprafetele dure.

Chiar daca nu ma dau in vant dupa notele complexe si foarte feminine, cand simt nevoia de ceva mai girly, chelcashozu' roz e numai bun. :)










6 comments:

  1. Replies
    1. Da, ceva mai bine decat Deshabillez-moi, ca tot sunt din acelasi registru. :)

      Delete
  2. Hmm..ce bine arata! Trebuie sa merg sa-l miros :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat doar ca n-au lansat ca de obicei, patru odata, dar sunt dragute si astea doua. Mai e un deodorant nou, negru, miroase a flori albe.

      Delete
  3. chiar azi le-am vazut in DM, dar nu mi-am bagat nasul in ele. N-am vazut pe niciunde vreo reclama la ele, insa :-( Tin minte ca anul trecut cand s-au lansat erau la 6-7 lei in DM, pret promotional. Daca le-ar baga asa in noul catalog, as goli rafturile :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Carrefour merge sa golesti rafturile. ;) Eu le-am luat inainte de lansarea catalogului curent si tot reduse erau.

      Delete