Pages

Monday, March 3, 2014

Cien Asia Harmony, primavara intr-un gel de dus

Sfarsitul lui februarie a adus in Lidl o noua editie limitata a gelurilor de dus marca proprie, botezata dupa continentul zenului si al florilor de cires. Nu m-am asteptat la nimic deosebit, am mai cumparat geluri Cien, pe care le-am dat mai departe neincepute, miroseau bine, dar nu destul incat sa le aleg in defavoarea altora. Bineinteles, nu puteau scapa neverificate. Primul care mi-a atras atentia (cu imaginea imprimata pe ambalaj) fost Tradition, prea rece si unisex pentru temperaturile curente, apoi am bagat nasul in Inspiration si am fost cucerita pe loc. Al doilea, cel cu verde, ramane preferatul, dar azi am ales sa-l prezint pe second best, gelul-crema de dus Cien Asia Harmony:


Motivul: nici ca putea fi mai potrivit pentru luna martie! Am cautat descrierea parfumului imediat ce am ajuns acasa de la cumparaturi, sa vad daca se potriveste cu ce-mi zice mie simtul olfactiv. Producatorul il descrie ca un amestec de flori albe, condimente asiatice si miere. Partial de acord, eu simt numai notele florale si nu oricare, ciiiii... un buchet de zambile si cateva narcise aruncate pe-acolo. Incantator! Am crezut ca ii rup capacul inainte sa ajunga in baie, de atatea ori l-am deschis. :) E, fara indoiala, unul dintre cele mai placut mirositoare geluri de dus care mi-au cazut in mana in ultimii ani. Inclusiv in dus, la contactul cu apa, parfumul se mentine delicat, fara iz sintetic, parca o idee mai dulce, dar nu pe-atat cat sa simt mierea.


Textura e de gel partial sidefat, nu chiar de crema, asa cum reiese din nume, spala bine, se clateste relativ usor, nu usuca pielea, ba chiar o hidrateaza putin. Aroma nu se mentine, fiind si mai lejera din start, insa pentru mine e un plus, inseamna ca n-are fixatori & s.a. prostii. Compozitia este una standard, cu lapte si fara parabeni sau coloranti, posibil aceeasi prezenta in toate flacoanele mate Cien.

O adevarata descoperire, sper ca Lidl sa ma mai determine si prin alte editii limitate sa scot fabuloasa suma de 4,5 lei/300ml, imi plac mult unele combinatiile aromatice scoase de ei in ultima vreme. :)

4 comments:

  1. da, miroase extraordinar! eu mi-am cumparat deja toate cele trei arome.

    ReplyDelete
  2. exact asa arata si topul meu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iasomia sta aproape intotdeauna pe primul loc. :)

      Delete