Pages

Thursday, December 1, 2016

Comanda iHerb - noiembrie 2016

Am reusit sa testez chestiile noi pentru mine din ceea ce sper ca va constitui ultima comanda iHerb pe 2016, urmeaza, deci, impresiile:


Chocolove - ciocolata neagra umpluta cu unt sarat de migdale si migdale prajite in miere, trase in ciocolata cu lapte - le-am pus in cos deoarece erau nou aparute pe site, merg in perioada asta, gres n-aveam cum sa dau, in fond, sunt de origine belgiana si nu mi-a displacut in adevaratul sens al cuvantului niciuna dintre variantele incercate inainte. Acum imi pare rau ca nu le-am luat si pe celelalte trei noi, sunt cele mai bune Chocolove pe care le-am gustat vreodata.

Schmidt's Natural Deodorant, Sensitive Skin Formula, Geranium - varianta clasica e perfecta pentru mine, cu exceptia zilelor caniculare, cand bicarbonatul de sodiu imi usuca si irita axilele (chiar daca isi pastreaza eficienta). Am vrut sa testez si deodorantul nou, pe baza de hidroxid de magneziu, conceput pentru a fi mai bland cu pielea. Evident ca nu va prinde perioada de foc a anului pentru incercari mai detaliate, dar, deocamdata, isi face treaba la fel de bine ca precedentele. Textura nu mai e sfaramicioasa, ci fina, cremoasa, asemanatoare cu a unui stick conventional, formula, perfect curata. Eu mi-am dorit unul parfumat si cum tea tree-ul e no-no pentru mine, celalalt fiind fragrance-free, m-am oprit la deodorantul cu muscata-trandafir (pelargonium graveolens). Mirosul e unul destul de puternic, genul care se activeaza si mai tare la temperatura copului si se mentine multe ore. Pe mine nu ma deranjeaza, seamana cu o aroma din copilarie, de inghetata de trandafir, bombonele Cip sau ceva pe-acolo, in plus, acest ulei esential confera elasticitate pielii, este calmant, antiinflamator, cicatrizant s.a. Dar nu miroase a tradafîr adevarat, tenta retro s-ar putea sa supere nasurile nefamiliarizate cu aroma de geraniu.


Doctor's Best, Best Vitamin D3, 5000 IU, 180 Softgels - doza mare, dispersata in ulei extravirgin de masline, capsule practice, mici. 

Simply Organic, Organic Chipotle Powder - ardei jalapeño afumat.

Elizavecca, Witch Piggy Hell Pore Control Hyaluronic Acid 97% - cu acid hialuronic, niacinamida, adenozina si arginina pe post de substante active. Lista completa de ingrediente este cea de pe iHerb, pe ambalaj au lipit o traducere incompleta din coreeana. Flaconul e confectionat din sticla, lichidul e unul vascos, dar se absoarbe rapid, fara reziduuri grase sau lipicioase. Senzatia de hidratare este una foarte intensa dupa aplicare, insa se estompeaza pe parcursul orelor daca nu se continua stratficarea cu alte creme. Contine parfum, care insa nu-i aproape deloc perceptibil, poate doar foarte putin, daca inhalezi puternic cu flaconul deschis. Imi place foarte mult, efectul a fost mai vizibul decat la serul Cosrx cu BHA, mi-a imbunatatit aspectul porilor si calitatea pielii dupa vreo 2-3 zile. Interesul meu pentru cosmeticele coreene a fost unul de scurta durata, acum cativa ani si s-a rezumat doar la CC Creams. Ma bucur ca iHerb mi-a atras atentia din nou asupra lor, dar cred ca pe urmatoarele o sa le cumpar de pe site-uri din tara-mama sau de pe eBay, unde oferta e mult mai variata.


Huy Fong Foods Inc., Sriracha, Hot Chili Sauce - in lunile reci imi fac de cap cu iuteli, iar Sriracha = love. Sper sa se trezeasca vreo firma importatoare si sa umple rafturile noastre, la preturi decente, pentru ca majoritatea chestiilor similare de la noi sunt prea dulci, prea sarate, cu prea mult otet sau  cu ingrediente care de care mai exotice...


Deocamdata, se pare ca n-am de ce sa-mi bat capul cu schimbarea modalitatii de livrare, si acest colet  a sosit fara probleme si taxe la vamala, in acelasi ritm, dupa trei saptamani.

1 comment:

  1. De fiecare data cand citesc o astfel de postare, imi mai creste si mie wishlistul. Ciocolata cred ca e delicioasa, dar parca m-ar tenta serumul.

    ReplyDelete