Pages

Friday, July 5, 2013

Nectar of Nature - captura dulce de weekend

Zburdand azi prin supermarket dupa cumparaturi banale, ce-mi vazura ochisorii antrenati intens pentru asemenea tinteeee?!? Carrefour a lansat si la noi Les Cosmétiques Design Paris, marca proprie. Bineinteles, imi mai trebuiau cateva sampoane si geluri de dus! :)) 




  • crema de dus cu miere poliflora - contine ulei de migdale, miere si extract de vanilie, e dulce fara sa fie gretoasa, relaxanta.
  • ulei de dus cu argan - parfumat similar cu precedenta, minus notele vanilate, imi inspira produse apicole. :)
  • crema de dus cu lapte de migdale si pulpa de piersica - miroase fix a pere busuioace foarte, foarte coapte.
  • sampon cu smochine si ulei de trandafir - pentru intensificarea culorii, are o aroma mai ciudata si contine ulei din seminte de maces. Probabil s-au gandit sa invie pentru nostalgici niste produse retrase de pe piata (in tara de origine s-a comercializat multi ani un Ultra Doux cu aceasta combinatie).
  • sampon cu ceai verde si argila - pentru par gras, seamana si acesta perfect cu Ultra Doux-ul cu argila si cedrat.

Textura e foarte fluida, flacoanele au 250 ml de produs (gelurile), respectiv 300 ml (sampoanele), toate sunt fabricate in Franta si costa aproximativ 7 lei/buc.

Gama Nectar of Nature contine 80 de cosmetice, din care 20 cu ingrediente de provenienta organica, concepute in colaborare cu Royal Botanic Gardens din Londra. Ohhh, ouais... :)) In afara de cateva, marcate BIO, pe care nu le-am vazut, au niste INCI-uri banale, pe alocuri ceva mai complexe decat gamele de la Garnier. Altfel, detin review-uri foarte bune pe site-urile franceze, vin in niste combinatii de arome si texturi interesante, etichetele tip fila de ierbar imprima ambalajelor low-cost un farmec retro, nu contin parabeni si siliconi.

Oferta era foarte limitata in Carrefour-ul meu, le-as fi preferat pe cele cu iasomie, menta, ovaz, violete, poate pe viitor... Pana atunci, mai verific noutatile pe site-ul oficial: http://www.lescosmetiquesdesignparis.com/content/nectar-nature.











4 comments:

  1. Crema de dus cu lapte de migdale si pulpa de piersici chiar pare atragatoare! Eu nu am Carrefour in oras, dar trebuie neaparat sa ajung intr-un oras care are!

    ReplyDelete
  2. Foarte interesanta si instructiva postarea ta, le vazusem in trecere in Carrefour dar nu le-am dat atentie, dovada ca nu stiam nici cat costa. Cu siguranta mi-ai dat tema de casa, noroc ca azi mergem la cumparaturi.

    ReplyDelete
  3. nu cred ca-ti dai seama ce mi-ai facut cu postarea asta :)).

    ReplyDelete
  4. Am avut si eu un balsam de par cu henna, adus din Franta si mi-ar placea sa-l regasesc si in Romania! Abia astept sa le incerc! Intre timp...iti citesc arhiva:))

    ReplyDelete