Pages

Friday, October 11, 2019

Produse terminate (33)

De data aceasta n-am pastrat mostrele, mastile si unele lucruri din diverse categorii, am doar cateva ambalaje, unele destul de mari, din zona mea preferata:


Gel de dus Palmolive Cheerful Smile - dintre produsele similare aparute relativ recent la Palmolive nu am avut decat Gourmet-ul cu menta si nu imi amintesc sa fi semanat cu acesta nou, care e mai lichid, dar produce o spuma super cremoasa, aerata, care se clateste extrem de usor, lasand pielea hidratata si parfumata pentru cateva ore. Persistenta parfumului fiind chiar caracteristica distinctiva pentru aceasta editie limitata de vara, chiar nu ma asteptam deloc sa ma surprinda atat de tare partea tehnica. Aroma, de capsune cu portocale acrisoare,  nu a fost una dintre preferatele mele, gelul - pereche mi se pare mai reusit din acest puct de vedere.

Ulei de dus Le Petit Marseillais Intense Nutrition - cu floare de portocal si ulei de argan, are consistenta unui gel de dus obisnuit, nimic deosebit, l-am luat dupa ce am citit ca ar semana cu Alien. Aduce bine, daca substituim iasomia cu inflorescenta anterior mentionata, l-as mai fi cumparat daca nu reformulau LPM-urile fara ALS.

Gel de dus Cosmia Summer Walk - cum portocalul e vesnic verde, multe soiuri prezentand ramuri incarcate de fructe si flori in acelasi timp, ar fi trebuit sa-mi inchipui, sub dus, o plimbare relxanta printr-o livada mediteraneana. Din pacate, a mirosit frumos doar direct din flacon, la contactul cu apa se simteau puternic notele sintetice, aspre, dandu-mi impresia ca ma spalam cu detergent de vase. Formula acestor geluri imi place, au si multe arome reusite, deci nu ma opresc aici cu testatul.


Gel de dus Palmolive Purifying Clay - unisex, pentru vara, aroma proaspata, amaruie de bambus / iarba taiata a mers perfect alaturi de puterea de curatare (exfolierea era perceptibila in comparatie cu efectul gelurilor cu argila de la Nivea sau Dove), insa, in ciuda lactozei, a proteinelor din zer si a extractului de aloe, era prea agresiv pentru mai mult de un dus pe zi cu el, chiar si pentru pielea mea deloc sensibila. Perfect insa pentru canicula si epiderma mai grasa, nu emoliaza, nu hidrateaza, nu lasa niciun fel de film in urma.

Lotiune pentru igiena intima Jessa Sensitive - fara pafum sau sulfati, cu acid lactic, la ea raman pe timp nedeterminat.

Gel de dus Felce Azzurra Classico - descoperirea anului, am dezvoltat o mica obsesie pentru el, intra intr-o categorie aparte fata de tot ce am incercat pana acum. Este foarte puternic, persista incredibil de mult in baie si pe epiderma. Un clasic italian, parfumul a fost creat in urma cu 96 de ani de Ludovico Paglieri si contine peste 100 de ingrediente care-i confera un caracter unisex. Seamana, inr-un fel, cu Karma Komba de la Lush sau cu esentele de baie cu pin din zona germanica, dar mult mai complex, cu un fond lemnos indulcit de talc si note florale. Prima oara am simtit cuisoare, apoi o invalmaseala de note care nu se disting clar; foarte interesant, cand l-am inceput, in ultimele zile de canicula, reusea sa creeze o atmosfera racoroasa, de padure in care poti sa respiri adanc dupa ce te-ai refugiat de la soare, iar spre sfarsit, in apa fierbinte, sa elibereze niste efluvii picante, de scortisoara si altele, tamaioase, relaxante. Notele trecute pe flacon, pe site se precizeaza ca reteta ar fi secreta:
  • note de varf: portocala, trandafir, pin
  • note de mijloc: lavanda, petitgrain, paciuli
  • note de baza: mosc, lemongrass
Parfumul se situeaza pe al treilea loc in INCI, iar gelul este conservat cu MIT si CMIT, deci n-ar fi pentru persoanele cu pielea sensibila, predispusa la alergii. Produsul se prezinta sub forma de gel translucid, care se transforma intr-o spuma relativ cremoasa, ce curata si se clateste rapid, fara sa usuce pielea. Adica, genul pe care eu il prefer. Intre timp, am achizitionat si alte versiuni Felce Azzurra, la fel de faine ca functionalitate, dar ale caror parfumuri sunt moderne si intre limite normale ca intensitate si persistenta.


Gel de dus Elmiplant Care Moments Exotic Elixir - cu aroma de merisoare si fructul pasiunii usor caramelizate, cumparat din nostalgie, deoarece n-am apucat sa-l incerc la timpul lui, formula acesta veche imi place mai mult decat actuala.

Gel de dus Dove Renewing Glow Pink Clay - dupa cum povesteam in postarea trecuta, nu m-am impacat cu noile formule cu argila de la ei pe vreme calda, imi lasau senzatia dezagreabila ca nu spala bine si lasa pelicula (chiar contin ulei nePEG-uit). Daca primul macar mirosea fresh si era ceva mai degresant, rozaliul chiar mi s-a parut oribil, dar l-am lasat deoparte sa vad cum functioneaza pe vreme mai rece, cand percep altfel texturile si mirosurile. Am reusit sa-l consum recent, intr-adevar, pe vremea acesta si cu apa fierbinte da o senzatie de cocooning foarte placuta, lasand pielea moale si catifelata. Parfumul e unul retro, usor pudrat, seamana cu Bourjois Cajolez-moi! si cu unul vechi, tot de la Dove, dar nu imi mai amintesc exact care.


Balsam Dove Radiance Revival - pentru parul uscat, blindat cu siliconi si cu uleiuri de argan, cocos, floarea soarelui, avocado., migdale, caise, jojoba si din seminte de struguri. Cam greoi pentru parul meu, descurca bine, iar parfumul cu note orientale persista pe fir intre spalari.

Sampon pentru toate tipurile de par Clairol Herbal Essences - cu extract din flori de maces, ulei de jojoba si vitamina E, promite un par stralucitor. Ce am scris despre precedentul utilizat din aceeasi linie, i se aplica si acestuia. Fara siliconi, curata in profunzime, nu usuca firul, chiar daca are un sistem de surfactanti mai puternic decat media.


Apa de gura Listerine Nightly Reset - inlocuita cu una identica, nu simt nevoia sa o schimb prea curand.

Pasta de dinti Dontodent Sensitive Coconut - cea mai ieftina pasta cu hidroxiapatita de pe piata, interesant ca e combinata cu fluorura de sodiu (1490 ppm F), pentru ca, de obicei, exista produse ori cu un activ, ori cu altul. Nu am dintii sensibili ca sa ii simt indeajuns eficacitatea, insa, probabil, o sa o mai cumpar pentru a o alterna cu ce utilizez in mod constant. Curata delicat, nu contine sulfati, insa nu-i prea placuta la folosire: curge si se lichefiaza si mai tare in timpul periajului, e aromata slab cu mentol, untul de cocos se afla la coada listei de ingrediente, nici nu se simte, iar tubul, total nepractic.


Atat deocamdata, ma bucur ca nu mai am atat de multe goliciuni full-size, de cand am reluat sampoanele solide, piatra de alaun, tabletele de dinti si alte solutii asemenea, mai mult sau mai putin naturale. Pana data viitoare, toate cele bune!

No comments:

Post a Comment