Pages

Friday, February 25, 2022

Produse terminate (40)

 Sfarsit de februarie 2022, se putea fara postare pe principiul "Tara arde si baba se piaptana"?


Gel de dus Cien Caring Moments Pampering - cu ulei de cocos si parfum de vanilie, caramel, scortisoara, luat mai mult pentru mirosul de cookie dough / dulce de leche, foarte placut in combinatie cu apa fierbinte. Produce multa spuna, spala bine, se clateste relativ usor, insa nu cred ca voi mai cumpara ceva in afara editiilor speciale, surfactantii usor agresivi mascati de pelicula "hidratanta" din quats nu ma deranjeaza, dar ii simt si daca pot sa-i evit...

Scrup corporal Dove cu seminte de rodie si unt de shea -l-am mai avut, delicat si eficient, cu surfactant inclus, nu se imprastie la utilizare, parfumul acopera alte produse si persista mai multe ore pe epiderma.

Sapun Nesti Dante Paradiso Tropicale - cu note dulci, caramelizate, de fructul pasiunii si guava, excelent ca orice ND. Parfumul a fost unul dragut, dar aproape generic, nu stiu ce a fost in mintea lor cand au creat colectii fara tema italiana, nici in a mea cand am ales un produs fructat imens care se consuma greu.

Gel de dus Garnier Ultra Suave (Ultra Doux s.a.) cu sapun de Alep si ulei de trandafir - incantator, aduce putin a Cacharel Amor Amor, este mai lejer la consistenta decat versiunea cu artar si ricin, produce multa spuma, se clateste usor, curata foarte bine, parfumul ramane ceva vreme pe piele. Contine chiar si sapun lichid clasic saponificat cu  hidroxid de potasiu, inclusiv uleiul de dafin traditional. Produsul in sine, incolor, poseda o onctuozitate care da senzatia de hidratare in timpul dusului, mai putin, dupa, cam asta l-ar departaja de alte produse. Evident, mi-am mai luat unul, tot de 500 ml.

Gel de dus 3 in 1 Balea Men Spicy Hemp - placut, miroase asemanator cu Tesori d'Oriente Thai Spa, a muschi, padure dupa ploaie,  putin mai basic, tot cu paciuli.

Gel de dus Yves Rocher Orange Fondante - editie limitata de Craciun, cu aroma de ciocolata si portocale. Cred ca ar fi prima gama de iarna fara sulfati, functioneaza aproape identic cu vechea formula cu ALS, care imi placea mult si ea. Parfumul nu-i la fel de elegant lucrat ca in versiunile de acum cateva ierni (cacao/portocale, pere/cacao), au dorit sa-l orienteze spre zona eco si prin uleiul esential de portocale care, da, se simte mai intens, insa ma duce cu gandul la Jaffa cake, Pim's si alte dulciuri asemenea.

Gel de dus Balea Natural Beauty cu extract de papaia si ulei din seminte de canepa - nicio legatura cu vechile geluri Balea, mai delicat si eco, un fel de Dove non-gras ca functionalitate, dar cu formula curata. Exact ce prefer, in special, in lunile de vara. Eu nu-s cu aromele fructate, insa, pe acesta, l-am utilizat fara sa-l alternez cu altele, incat nu stiu daca l-am terminat rapid din cauza consistentei mai fluide sau pentru ca mi-a placut maxim. Spala si se clateste excelent, nu contine filmogeni care sa incarce pielea, nu usuca, miroase tropical-verde, revigorant, parfumul nu este unul puternic, nici nu se mentine prea mult dupa utilizare. 



Gel de dus Cien Indulgence - cu ulei de migdale, parfum retro, ok pentru zilele reci.

Syndet pentru igiena intima Jessa Nature - cu acid lactic si extract de merisoare, nu usuca, ambalaj de carton; partea proasta: nu produce spuma aproape deloc, trebuie sa-l treci, repetat, prin jet de apa cat mai fierbinte (curata si se clateste foarte bine, surfactantul e acelasi din Dove si multe alte produse de igiena solide). Contine si parfum, slab, ce-i drept, de flori de primavara, lacramioare, cred, probabil, pentru a acoperi unturile si uleiurile. Nu-i rau deloc, doar ciudat si enervant.


Gel pentru igiena intima Cien Nature - cu extracte de nalba si menta, arata ca un ceai de plante, OK, dar nu racoritor pe cat m-as fi asteptat, nu se clateste usor, prea fluid pentru acest tip de flacon.

The Ordinary Garanactive Retinoid 2% in Squalane- are acelasi efect ca orice substanta din aceasta categorie, doar confera un plus de stralucire, gratie bazei.

Syndet Dove Sensitive Skin Micellar - fara parfum, l-am utilizat, in mare parte, pentru ten, dupa ce am observat ca genereaza mai multa spuma decat alte versiuni si din dorinta de a renunta la inca un flacon de plastic. As putea sa ma bazez doar pe el fara probleme, singurul dezavantaj ar fi izul specific de ulei pe care il credeam deja disparut din toate produsele Dove.

Crema de curatare/ masca peeling Balea cu acid salicilic, zinc si carbune activ - are o textura alunecoasa foarte aiurea pentru spalare, OK pe post de masca, lasa pielea fina, catifelata, nu usuca deloc.

Lotiune micelara Simple Water Boost - usoara si neutra, fara parfum, nu irita, nu lasa reziduuri, hidratanta.

Masca de par Kallos Argan - nu am parul vopsit, dar nu conteaza, produsul functioneaza ca multe altele de la acceasi marca, descurca bine datorita ingredientului Cetrimonium chloride, uleiul de argan, pantenolul si siliconul sunt listate dupa parfum, si acela, slab.

Sampon solid L'Occitane Purifying Freshness - pentru par normal si gras, fara sulfati, cu 3 argile si o multime e uleiuri esentiale. Domina, totusi, un buchet aromatic tipic barbatesc, cauza din care l-am si abandonat o lunga perioada. In vara, cand l-am cumparat, chiar notele aspre, naturale, dublate de menta si mentol (racoresc scalpul pana a doua zi) m-au tentat. M-a surprins puterea de spalare, nu usuca precum Lush-urle, curata in profunzime pielea capului si confera parului un volum dement. Imi pare rau ca l-am alternat cu altele dupa perioada de abandon si n-am calculat la cate utilizari rezista, am senzatia ca e destul de longeviv.



Sampon Gliss Purify & Protect - cu extract din seminte de moringa, ulei de jojoba si keratina, spala intens pentru un sampon cu doi surfactanti nu foarte agresivi, lasa coama stralucitoare si usor de pieptanat, tine si loc de balsam daca parul nu-i tratat puternic chimic si termic.

Sampon Pantene Hard Water Shield 5 - cu Trisodium Ethylenediamine Disuccinate si Tetrasodium EDTA pe post de agenti chelatori, cremos, acesta chiar curata in profunzime. Greu spre imposibil sa gasesti astfel de formule in comert, de obicei, sunt specifice marcilor profesionale.


Pasta de dinti Biomed Gum Health - fara fluoruri, verde, cu hidroxiapatit si gust de plante si cedru, preferatul meu din tot ce am incercat pana acum de la aceasta marca. Curata excelent, lasa un gust proaspat si natural pentru multe ore, mentine un echilibru greu de obtinut cu produse conventionale.




Paste de dinti Elmex Caries Protection si Sensitive -  din categoria "foarte bune, dar plictisitoare", cu gust delicat, curata foarte bine, nu produc spuma abundenta.  Trebuie putina atentie la cumparaturi, deoarece fluorurile variaza de la o linie la alta, plus, marca vinde in farmacii versiunile profesionale, mai bogate in substante active

Paste Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection si Aquafresh White & Shine - prima, prea abraziva si agresiva, doar gustul a fost de ea, a doua curata si cam atat. Niciuna nu a avut efect minim de albire.

Fir dentar expandabil Dentalux - al doilea din pachet pe repeat

Ape de gura Dontodent Anti-Bakterielle si Listerine Nightly Reset - le-am mai prezentat, s-ar putea sa mai revina, prima e meh, merge... a doua, una dintre preferate.

Deodorant spray Balea Golden Moon - dupe Alien, fara Al, l-am mai avut, m-am saturat de el, merge, mai degraba, pe post de body spray, eficienta nu-i una dintre cele mai ridicate.

Deodorant spray Cien Caring Moments - fara Al, a mirosit mai intens (si, predominant, a caramel) decat gelul de dus asortat. Protectia asigurata a fost perfecta, daca as fi suportat aromele dulci in afara anotimpului rece, mi-as fi facut stoc.

Sapunuri lichide Cien cu smochine albe & fistic si sare de mare & masline - cred ca au fost editie limitata din cadrul saptamanii grecesti, foarte interesante si persistente aromele, prima, mai dulce, a doua, verde-curata, as cumpara-o pe tot parcursul anului daca ar fi disponibila.

Sapun lichid Cien antibacterian - nu mi-a uscat mainile, insa, cu exceptia aromei curate de bambus/ iarba taiata, nu mi-a placut, prefer formula lor clasica.


Minus 34!

No comments:

Post a Comment