Pages

Wednesday, November 27, 2013

Produse terminate (6)

Chiar daca in ultimele saptamani n-am avut timp de postari, ceva produse tot am consumat:


Sampon cu extract de urzica Yves Rocher - review.

Gel pentru curatarea tenului cu enzime din ananas Alba Botanica - review.

Sampon cu rozmarin Ultra Doux Heritage de Provence - review.

Ata dentara Dentalux - varianta cerata, cu fluor. Nu-i nici prea subtire, nici prea alunecoasa, genul mai bine decat nimic. Cred ca mai am una prin casa, dar n-as mai cumpara nicio marca de in supermarket/farmacie cat timp am acces la preferata mea  (Eco-Dent, de pe iherb).

Mini lotiune micelara Ivatherm - in afara mirosului placut, nu mi-a lasat vreo impresie deosebita, nici ingrediente grozave n-am vazut. Cum ma machiez minimalist spre deloc, habar n-am cat de bine indeparteaza fardurile. Mi s-a parut usor lipicioasa, insa eu clatesc toate produsele de acest tip, ma deranjeaza ideea de surfactanti (oricat ar fi ei de delicati) ramasi ore-n sir pe ten. Probabil n-o sa cumpar nimic de la Ivatherm, nu o consider firma locala cata vreme alege sa plateasca chimisti si muncitori francezi, apoi sa vanda produsele romanilor la pret de Bioderma, Avene... (Aceeasi politica o are si Farmec, dar la un nivel mai mic, cu lacurile de unghii Made in Italy.)

Deodorant roll-on cu floare de bumbac Yves Rocher - nu-mi place sistemul de dozare, lasa prea mult lichid la o simpla aplicare.

Lapte de corp cu uleiuri de nuci Nectar of Nature - review.

Deodorant spray cu violete Nectar of Nature - review.

Mini masca de par Earth Science Olive & Avocado - ineficienta, cu lista de ingrediente nu curata in totalitate si cu iz sintetic, ma felicit ca n-am luat-o in varianta normala.

Gel de dus cu trandafiri Yves Rocher - miroase a trandafiri de dulceata si, ca toate din gama Un matin au jardin, merita achizitionat doar pentru parfum. In ianuarie, YR va imbogati linia cu aroma florilor de cires.

Sampon Fructis Citrus Detox - antimatreata, cam agresiv, l-am folosit din an in Paste, ma bucur ca l-am dat gata.

Dischete demachiante cu miere si ulei de migdale Iseree (Lidl) - ok, mai putin parfumul greoi.

Sampon cu argila si ceai verde Nectar of Nature - cica ar fi pentru curatare in profunzime, mie imi incarca parul. Cel mai slab produs dintre toate cele incercate pana acum din gama proprie Carrefour.

Gel de dus cu ulei de argan Nectar of Nature - foarte placut, l-as mai cumpara! Consistenta nu-i chiar de ulei de dus, asa cum indica eticheta, miroase exact ca gelul cu miere si lapte de bumbac de la Elmiplant.

Pasta de dinti Colgate Whitening - cand simt nevoia de fluor, merge orice imi cade in mana. :D

Gel de dus Bourjois Reveille-moi! - in general, eu iubesc notele citrice, insa ale astuia n-au fost foarte tonice sau deosebite, m-am plictisit rapid... La fel ca Rafraichis-moi, lichidul e gelifiat intr-un mod ciudat.

Sampon revigorant si racoritor Apimond - review.

Gel de dus Dove Go Fresh cu smochine albastre si flori de portocal - review.


Minus 18! Mai am o cateva pe gata, efectele autocontrolului la shopping deja se vad, sper sa mai eliberez spatiu pana la sfarsitul anului. :)










2 comments:

  1. si eu ma bucur mult cand vad ca mi se golesc dulapurile :D

    ReplyDelete
  2. hehe,cate produse ai reusit sa consumi!
    eu abia abia strang cateva recipiente ca sa vad ce si cum:*


    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete