Pages

Thursday, July 21, 2016

Comanda iHerb - iulie 2016

Desi in ultimele luni am mai primit pachete IHerb, abia in iulie am fost nevoita sa comand numai produse destinate ingrijirii corpului, ceva mai potrivite pentru a fi pozate pentru deja semi-abandonatul meu blog. Cert, deloc atragatoare, insa foarte utile pentru mine in aceasta perioada:


Madre Labs, Castile Soap Bar, Peppermint - oferta promotionala a picat la fix, avand timp sa si ajunga inaintea perioadei de foc a anului. L-am utilizat deja de doua ori, e bland cu pielea pentru un sapun solid, uleiul esential de menta iute e dozat ok, indeajuns sa racoreasca, insa prea putin ca sa irite sau sa provoace fiori. Formula e perfect curata, chiar si agentul chelator e unul misto, foarte eficient (se clateste excelent) biodegradabil in 48 h, utilizat si in industria alimentara, E un detaliu important pe care cei de la ML nu l-au ignorat, pentru ca, din pacate, majoritatea sapunurilor naturale, necontinand niciun fel de substante de control a mineralelor din apa, pot imbacsi, in timp, porii si lasa reziduuri pe cabina de dus sau cada. Alte calitati pe care le-am apreciat: gramajul (aproape de idealul meu, 150 g, adica nu dispare rapid, dar nici masiv, sa-i afecteze ergonomia si sa ma plictisesc de el pana se termina) si faptul ca nu lasa miros specific pe tegument, dupa spalare (In mai am luat si o versiune exfolianta de la Madre Labs, iar de la acela a ramas, dupa clatire, izul de ulei de cocos saponificat, ce mie imi displace.).

Bass, The Original Exfoliation Skin Towel - pentru ca nu ma spal direct cu mainile sau cu bureti/manusi/pufuri decat daca nu am acces la asa ceva, in cazuri de extrema urgenta. Ma asteptam sa semene cu acea carpa de la Earth Therapeutics, moale si scoasa din oferta iHerb. Nu-i identica cu Salux-ul, dar e ok, mai scurta, plasticoasa si nu atat de dura incat sa-si mentina forma. Oricum, bine ca nu mai sunt nevoita sa le cumpar de pe eBay, singurul minus fiind imposibilitatea de a alege culorile de pe celebrul nostru site... De data asta am avut insa noroc, n-am primit o culoare tipatoare.


Eco-Dent, GentleFloss, Mint - ma intorc la ea dupa ce am tradat-o putin cu cele de supermarket.

Dickinson's, Witch Hazel, For Face and Body - n-am mai avut asa ceva de muti ani, de pe la inceputurile mele pe iHerb, probabil, pentru ca nu m-a impresionat lichidul oferit de o alta firma. Vara aceasta m-a gasit inarmata cu versiunea aniversara racoritoare, Deep Cleansing, pe care o folosesc cu drag si spor si m-am grabit sa iau si sticla originala, sa nu raman cumva in pana. Well... asta nu mai are mirosul specific si cel de alcool  mascate de mentol si uleiuri esentiale, dar pot sa trec peste... Pe ten nu aplic asa ceva decat foarte rar, o voi face mai des in zilele caniculare ce vor urma, in mare, e minunat pentru improspatarea zonelor cu multe glande sebacee de pe corp intre dusuri, inclusiv prin pulverizarea direct pe scalp, pentru intepaturi de insecte,  dupa  epilat si i se mai pot gasi intrebuintari.



Nature's Gate, Natural Toothpaste, Creme de Peppermint - singura inceputa, deocamdata, nu ma omor dupa gust, o prefer pe urmatoarea mentionata.

Nature's Gate, Natural Toothpaste, Creme de Mint - la inceputul anului, cand am cumparat-o pentru intaia data, mi s-a parut cea mai naspa dintre toate cele luate atunci. Utilizand-o, in timp, am ajuns sa ma obisnuiesc cu textura-i cam curgatoare si sa o apreciez pentru intensitatea scazuta a aromei si pentru delicatetea cu care curata in combinatie cu capetele mai hard/ deep cleansing ale periei electrice (daca mi se pare o pasta chiar si usor abraziva, o combin doar cu periuta manuala). Contine doua substante interesante, ce o separa de marea masa a pastelor naturale: glicerofosfat de calciu, care sporeste remineralizarea dintilor si sodium lauroyl sarcosinate, un surfactant cam meh, dar nu ales la intamplare sau din cauze financiare, ci pentru capacitatea sa de a echivala eficienta fluorurii de staniu in prevenirea cariilor.

Auromere, Ayurvedic Herbal Toothpaste, Fresh Mint - ultima Auromere pe care nu o testasem, a fost doar 1,25$ si ultima sansa sa mai pun mana pe versiunea mentolata cu SLS. Sper sa nu le faca pe toate nespumante, mi-ar prea rau sa-mi iau adio si de la aceasta marca.


Coletul de fata a fost bine protejat cu pungi de aer si a ajuns la mine dupa aproape 3 saptamani. Mai am unul pe drum, poate se intampla o minune si vine mai repede, contine lucruri mai tentante...
Azi, la primele ore, iHerb a pus la dispozitia clientilor codul JULY31, ce ofera 10% reducere din valoarea comenzii pana la sfarsitul lunii, oferta ce poate fi cumulata cu obisnuitul bonus de fidelitate, tot de 10%.

2 comments:

  1. Prosopul acela arata super interesant. Il pun si eu in cos la urmatoarea comanda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum esti mare fana exfoliere, se putea sa nu?? :P

      Delete