Pages

Thursday, September 19, 2013

Craciun 2013 Yves Rocher - Collection Cacao & CollectOR


Mosu' de ciocolata vietuieste, evident, pe taramuri frantuzesti! :)) Iar anul acesta vine cu tolba plina de cosmetice dulci-amarui, ce amintesc de fructe tavalite prin pudra de cacao, vanilate si paietate.


Geluri de dus si lotiuni asortate, formulate cu aloe si extract apos din boabe de cacao, parfumate cu fistic, zmeura si portocale (sursa imaginilor: yves-rocher.fr):

"Globuri" pentru decorarea baii: ulei de infrumusetare cacao/portocale pentru corp si par (150ml, contine ulei de susan bio), gel de dus in versiunea cu sclipici (250ml):


 Parfumuri ambientale:


Creme pentru maini, balsamuri de buze, sapunuri lichide... 

  
CollectOR, linia haurita :D si vanilata:


Editia limitata pentru sarbatorile de iarna va fi pusa in vanzare incepand cu luna noiembrie (in tara de origine, presupun ca va iesi in acelasi timp peste tot).

Tentatia e aproape inexistenta, mi-as lua ceva cu fistic pentru zilele geroase de crapa pietrele, in rest doar ambalajele ma atrag in mod deosebit. Sper sa-mi creasca interesul dupa citirea primelor review-uri! :P


3 comments:

  1. Oau, nu imi vine sa cred ce repede apare! Clar iau ceva. Au un design super atractiv si mirosul cred ca o sa fie divin. De abia astept!

    ReplyDelete
  2. Intrebare: Se poate sa iti lase gura apa dupa niste cosmetice?
    Raspuns : Hell, Yeah! :D

    ReplyDelete
  3. Eu deja am utilizat aceste produse, si sunt super incantata...Mirosul exceptional...iti vine sa le maninci. Dint oate imi place combinatia Cacao& Portocala!

    ReplyDelete