Pages

Wednesday, September 18, 2013

Lapte de corp pentru piele uscata Nectar of Nature

Dat fiind faptul ca am devenit intr-un timp relativ scurt fan al gelurilor de dus din aceeasi gama, m-am gandit ca nu mi-ar strica sa incerc si un produs care sa nu fie wash off:


L-am cumparat strict din curiozitate, fara sa-i caut inainte pe net ingredientele. Stiam ca nu trebuie sa ma astept la o compozitie impecabila, iar in Carrefour am avut surpriza sa constat ca 2-3 randuri din INCI sunt mascate de eticheta cu traducerea in limba romana.

Chiar daca am pielea corpului normala si ma cam feresc de aromele gurmande, dulci, laptele hidratant si reparator mi s-a parut alegerea ideala pentru zilele reci (celelalte variante fiind fructate).


Plusuri:
  • miroase a aluat crud de prajituri: deloc sintetic sau intens, dulceag, cu urme discrete de lapte, vanilie, caramel si migdale. Parfumul nu persista, dupa cateva ore se simte foarte, foarte vag. Mie imi convine, n-as suporta astfel de note alimentare nonstop.
  • extractele vegetale sunt prezente in cantitate deloc neglijabila: ulei de migdale, unt de cupuaƧu (capabil sa retina cu 240℅ mai multa apa decat propria greutate!!), ulei de nuci braziliene, unt de shea. Extractul de alge rosii (carrageenan) nu e ok consumat intern, insa, aplicat extern, are proprietati hidratante si antiinflamatorii.
  • hidrateaza bine, se absoarbe repede, fara urme grase sau lipicioase.
  • textura: densa, apropiata de cea a unei creme, dar indeajuns de fluida pentru a iesi usor din tub.
  • ambalajul asigura o dozare usoara si igienica.
  • nu are parabeni si coloranti.

Minusuri:
  • contine un silicon, ulei mineral, diversi polimeri si alte substante care nu s-ar asorta cu ce sugereaza eticheta si denumirea gamei. Nu atat putin dezirabile pentru organism, cat neprietenoase cu mediul, partial sau deloc biodegradabile.

Cu toate ca-l banuiesc a fi destul de light pentru tipurile de piele carora se adreseaza, uscata si foarte uscata, pentru parfumul delicios, pretul mini (aprox. 10 lei) si pentru compozitia mai buna decat a multora din cele oferite de firme consacrate, cred ca merita incercat. Exista si sub forma de unt de corp, insa cu parabeni printre ingrediente.



No comments:

Post a Comment