Pages

Monday, October 28, 2013

Comanda iHerb octombrie

Am inceput saptamana bine, ultimul colet iherb a ajuns in 10 zile, spre deosebire de precedentul (nepozat, continea, cu doua exceptii, doar suplimente), care mai avea putin si batea recordul la intarzieri.


Omega-3 Madre Labs

EcoTools, Five Piece Mineral Set - foarte moi si mult mai mici decat mi le imaginam. Sper sa-mi placa, kabuki-ul, pe langa dimensiunea liliputana, e cam rar, cel putin in comparatie cu vechiul meu Lily Lolo.


Everyday Minerals, Matte Base, Multi-Tasking Neutral - as fi luat Fairly Light, insa lipsea din stoc.

Sampon Desert Essence Coconut - l-am mai avut, face parul stralucitor, miroase a piƱa colada si tine o gramada. Contine SCS, deci nu-i cel mai delicat out there, insa eu nu-s stricta in privinta sulfatilor, per total imi place. E singurul dintre toate sampoanele DE de 237 ml ce contine mai multe uleiuri vegetale (la frig devine opac si se ingroasa foarte tare din cauza celui de cocos si a untului de shea), restul sunt fara, aproape identice, difera doar aroma. Balsamul asociat are un iz sintetic si nu prea face nimic pentru parul meu, nu-l mai cumpar, mai eficiente sunt mastile cu uleiul in cauza lasate peste noapte.

Pasta de dinti cu tea tree, wintergreen si neem Desert Essence - am avut in comanda din septembrie varianta cu fenicul, luata pentru gust si a fost iubire la prima spalare, am zis ca trebuie neaparat sa-mi fac rezerve pentru iarna . :D Fiind alergica la tea tree (grav, am sa povestesc pataniile intr-un review), marea surpriza a fost ca nu am reactionat deloc urat la pasta, cu toate ca are in compozitie doua tipuri de extracte-problema pentru mine. Deja m-am documentat, foarte interesante explicatiile, mi-as fi dorit se intample acelasi lucru si cu uleiul de scortisoara.

Vitamina B12 (sub forma de metilcobalamina)

Balsam de buze cu miere Sierra Bees - freebie.

Desi am fost anuntata pe mail ca si-au deschis un nou depozit in Hebron (Kentucky), actuala comanda a fost procesata tot in Moreno Valley si a ajuns in RO prin Frankfurt. Sper ca aceasta mutare sa fluidizeze traficul viitor, mi-e dor de vremurile in care nu asteptam mai mult de 8-9 zile. Deocamdata nu ma mai tenteaza nimic de pe iherb, dar daca imi sare ceva in ochi ma voi grabi, in jurul sarbatorilor de iarna prefer sa ma abtin, e perioada cu cele mai multe intarzieri, colete pierdute si incurcaturi de tot felul.

No comments:

Post a Comment