Pages

Sunday, October 13, 2013

Deo spray cu violete Nectar of Nature

Seria descoperirilor foarte placute apartinand marcii proprii Carrefour, Les Cosmétiques Design Paris, continua cu Déodorant 24h toucher velours fleurs de violette:



Evident, motivul achizitionarii a fost parfumul, rar intalnit la produsele usor accesibile. Ingredientele sunt cele obisnuite pentru un astfel de spray, n-au nicio legatura cu naturalul sugerat de numele gamei si de aspect, deja e ceva ca lipsesc parabenii, triclosanul si alcoolul.

INCI: butane, propane, isododecane, aluminium chlorohydrate, isobutane, cyclopentasiloxane, isopropyl palmitate, parfum, caprylic/capric triglyceride, talc, stearalkonium hectorite, triethyl citrate, propylene carbonate.

Lasand deoparte compozitia, toate aspectele ramase ma multumesc pe deplin:
  • miroase delicat si destul de aproape de realitate a flori de violete proaspete, cu o usoara tenta pudrata, fara note dulci sau de mosc. Aroma se estompeaza cu trecerea timpului dar nu dispare complet.
  • contine emolienti care pastreaza elasticitatea pielii pe tot parcursul zilei, asigurand o senzatie de confort crescut si putin talc, pentru un finish semiuscat. "Atingerea catifelata" e foarte evidenta si pe placul meu, mai ales ca nu am nevoie si nici suport deodorantele care usuca in ultimul hal.
  • nu lasa urme pe haine.
  • protejeaza de dimineata pana seara. (In cazul meu, neavand probleme cu transpiratia... Insa nu e un antiranspirant si, cu tot aluminiul din el, sunt aproape sigura ca n-ar face fata unor glande hiperactive. Fiind o toamna cu temperaturi scazute, pentru aprox. 8 lei/ 200 ml merita incercat de persoanele care pot trai bine-mersi si fara produse hardcore.)
  • pulverizatorul functioneaza ireprosabil, dozarea se face eficient.

Tocmai faptul ca-i mild din toate punctele de vedere il face perfect pentru nevoile mele. Din pacate, producatorul n-a considerat necesar sa mai faca si stick-uri, grrrrrr! :)) La cat timp mi-am petrecut cu nasul sub brat, in mod cert movuliul imi va mai ateriza in cos. :)

Pe langa violete, gama Nectar of Nature ofera deodorante cu alte trei arome: suc de papaya, petale de frezie, floare de vanilie, toate disponibile si sub forma de roll-on. Trebuie verificate ingredientele fiecaruia inainte de cumparare, unele versiuni contin alcool, dar sunt fara aluminiu.

4 comments:

  1. Mie imi plac mult violetele, deci e de bagat in seama!

    ReplyDelete
  2. Uaaa, sa-ti dea Dumnezeu sanatate :))) Sunt innebunita dupa mirosul de violete si acum ca am primit pontul asta fantastic de la tine, nu stiu cum sa ajung mai repede in Carrefour. Unde mai pui ca mai am doar cateva picaturi din preferatul Nivea black&white? Am inteles bine ca asta cu violete este si in forma de roll-on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miroase frumos, dar nu cred ca protejeaza ca B&W-ul de la Nivea. Roll-on cu violete n-am vazut in Carrefour-ul meu, s-ar putea totusi sa existe...

      Delete
  3. Nectar of Nature si Nectar of Beauty sunt marci proprii lantului Carrefour.

    ReplyDelete