Descrierea producatorului:
Oferiti-i pielii dumneavoastra toate proprietatile nutritive si catifelante ale laptelui de mac si extractului de bumbac. Cu o textura onctuoasa si usor de clatit, spuma sa dezvaluie un parfum delicios si o senzatie de catifelare extrema. Pentru o piele moale, hidratata si hranita.
Plusuri:
- aroma delicata, inedita in categoria din care face parte, relaxanta si feminina, care persista si ceva vreme, nu prea multa, dupa dus. Nu pot sa o descriu, macii nu au miros in realitate, e florala, o idee pudrata, dar revigorata bine de laptele de bumbac. Cert e ca-i placuta de multa lume: gelul in discutie este singurul LPM care a fost reintrodus in productie dupa cativa ani de la disparitia de pe piata, in urma voturilor consumatorilor intr-un poll de pe pagina de Facebook a firmei.
- spala foarte bine, se clateste rapid, fara sa usuce pielea, lasand-o nu tocmai hidratata, dar placut curata si catifelata. Nu produce multa spuma, dar asta nu-i afecteaza capacitatea de curatare, ba chiar pot spune ca e unul dintre cele mai eficiente geluri de dus din acest punct de vedere. La prima aplicare am pronuntat merde in romaneste :)), textura parea din aceea grasa, lipicioasa, care nu se clateste, insa m-am linistit in scurt timp, lasa senzatia de piele care scartaie de curatenie fara sa fie agresata.
- extractele vegetale mentionate pe ambalaj sunt prezente in cantitate mare. Florile de mac provin din agricultura biologica practicata in bazinul mediteranean, fiind culese manual, insa flaconul nu e stantat peste tot cu bio/organic. Primeste puncte si pentru ca nu incearca sa duca clientii in eroare focusandu-le atentia pe un singur ingredient curat, cum fac multe firme din bransa.
- nu contine parabeni si coloranti.
- designul ergonomic: poate fi intors in cap spre sfarsit, are in partea superioara niste liniute de plastic in relief pentru o mai buna prindere cu mainile ude.
Minusuri:
- ambalajul opac si grosier, ce pare mai voluminos decat alte formate pentru 250 ml.
- consistenta nu corespunde descrierii, e mai mult un gel decat o crema, foarte fluid chiar, amatorii de consistente tip frisca ar putea fi dezamagiti.
Interesant mi s-a parut ca nu Carrefour a adus aceasta marca in Romania, cum pare logic, ci Sarantis, firma franco-elena care a cumparat Elmiplant, in conditiile in care LPM apartine de Johnson&Johnson. Oricum, avem la dispozitie inca o marca atragatoare prin combinatiile aromatice deosebite, ale carei produse-vedeta sunt cremele corporale si gelurile de dus: https://www.lepetitmarseillais.com/douches. :)
si eu le-am vazut, Doamne cum m-am mai uitat la ele si am suspinat, ador ambalajele, denumirea, au un marketing bun :P O sa mi-l cumpar pe cel cu vanilie ,abia astept
ReplyDeleteNu incepi testarile cu produsele pentru par?!? :P
Deleteam ramas cu gandul la gelurile astea de cand am mers in Franta si nu am luat nimic :))
ReplyDeletedar acum se pare ca pot..remedia. Unde l-ai gasit?
Interesanta descrierea, chiar mi-ar placea sa-l incerc :D
In Carrefour. In fata standului, cred ca va fi grea si frumoasa alegerea... :D
Deleteastept review-uri si la produsele pt par, nu am curaj altfel :P
ReplyDeleteProdusele aduse la noi, probabil nu toate, au formule noi, review-urile de pe site-urile franceze sunt cam inutile... Am verificat un sampon si avea ingrediente total diferite, mai numeroase, fara siliconi si parabeni.
Deletegreat product,thank you for sharing
ReplyDeleteit must be awesome
hope you have a nice day
keep in touch,dear
http://me-poppy.blogspot.com/
;)
Delete