Pages

Friday, April 25, 2014

Comanda iHerb - aprilie 2014

Ca niciodata, am indraznit sa plasez o comanda in preajma Pastelui, cand traficul e destul de congestionat:


ZOI Research, PharmaGABA, 100 mg - nu strica putina relaxare pe cale artificiala, daca tot era marcat cu Trial Price, de ce nu? :D

Everyday Minerals, Eyeshadow, Electric Sanctuary - un fard din cea mai recenta colectie EDM, caruia nu i-am gasit niciun swatch pe net la data achizitionarii. Cum noua tendinta in machiaj pentru primavara/vara 2014 e raw beauty, am intuit ca nu va arata foarte electric fara baza. Imi place, ilumineaza, este mat si discret.




In lumina naturala (cam slaba), fara primer:



St. Dalfour, Organic, Spring Mint Green Tea si Lemon Tea. Cel verde e proaspat si racoritor, imi place mult, ceaiul negru nu prea. St. Dalfour-urile sunt aromate natural si delicat, insa lamaia din Ceylon e prea slaba pentru gustul meu. Cautand linkurile, tocmai am observat ca pretul a scazut la 2$ (doar pentru o singura cutie din fiecare aroma si doar daca produsul nu a mai fost cumparat pana acum).


Lafes, Earthly Delight Shampoo, Herbal - pentru moment, am terminat testarea produselor locale de acest tip, o las mai moale cu experimentele, e timpul sa ma intorc la un sampon care isi merita cu prisosinta numele: nu numai ca e perfect pentru parul meu, mai si miroase superb. Daca il numar si pe Tropical Rain, este al treia oara cand il cumpar, dar intaia data cu ingredientele noi. Anul trecut i-au modificat formula, sper sa nu fiu dezamagita si sa ramana cea mai tare descoperire din categoria fara sulfati (si nu numai) de pana acum. 


Pe iherb a ramas INCI-ul vechi, lista actualizata coincide cu cea de pe pagina producatorului:


Hearos, Sleep Pretty in Pink, Women's Ear Plugs, high 32 NNR - de fiecare data cand aveam nevoie stringenta sa tai sunetul, imi ziceam printre dinti ca nu o sa uit de ele la urmatoarea comanda. Nu stiu prin ce minune mi-am amintit tocmai acum... Sunt mai mici decat ma asteptam, foarte moi si maleabile.


Earth Therapeutics, Purest Palm Body Brush - vreau sa renunt complet la creme, lotiuni in lunile de vara si sa incerc perierea minutioasa inainte de dus, adica dry brushing-ul.


Mai nou...



... sticker in limba germana! :)   a venit, evident, tot prin Germania, dar nu dupa o saptamana, ca data trecuta, ci in 14 zile, la Posta Vamala. Ultimul detaliu ma enerveaza maxim, noroc de americani ca pun des 5-HTP, GABA si alte substante cheer up la mega oferta. 






3 comments:

  1. Servus,
    Am ridicat si eu vineri o comanda si am platit TVA=ul? Stii de ce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TVA-ului la coletele iHerb e ca imunitatea lui Basescu, depinde cine o interpreteaza.

      Delete
    2. Eu n-am platit niciodata TVA, chiar nu inteleg care e treaba cu el.

      Delete