Pages

Sunday, July 21, 2019

Produse terminate (32)

A venit iar vremea pentru un articol de empties, altceva nu prea am de raportat, o sa trec, deci, direct la subiect:




Geluri de dus Nivea Clay Fresh - nu am mai avut produse din acesta categorie de la ei de extrem de mult timp, chiar am cautat pe blog si am descoperit doar ...unul. Insa, citind pe un site strain notele olfactive, am hotarat ca o sa le cumpar neaparat, primul suna ca o versiune imbunatatita a vechii mele iubiri, care are tot a frunza inecacioasa de rosii aducea putin.

Dupa cateva utilizari, l-am preferat pe cel cu hibiscus si salvie, miroase super feminin, luminos,curat, aproape mi-a provocat dependenta, s-ar putea sa mai revina in baia mea. Fiind construite dupa reteta clasica a parfumurilor, aromele sunt inselatoare in magazin, pentru ca se simt doar cele pasagere (limonada cu ghimbir, rspectiv, grapefruit roz), in timpul dusului devin mai complexe, iar , la vreo doua ore dupa, raman pe epiderma niste combinatii mai sofisticate. Intensitatea parfumului e in genul celor din categoria mai naturala/bio, delicata:


Ginger & Basil:

Note de varf: coriandru, limeta, ghimbir
Note de mijloc: busuioc, frunze de smochin, frunze de tomate, menta
Note de baza: lemn de santal, mosc.


Hibiscus & White Sage:

Note de varf: mandarina, grapefruit
Note de mijloc: trandafir, hibiscus, iris, mosc
Note de baza: cedru, salvie alba

Textura e una cremoasa, sidefata, placuta, argila nu se simte deloc, curata foarte bine, nimic iesit din comun, sa nu exageram cu deep cleansingu'.




Gel de dus Dove Awakening Ritual cu matcha si sakura - consistenta si performantele liniei Nourishing Ritual sunt, alaturi de formulele micelare, preferatele mele, asa ca atunci cand am dus flaconul acesta la nas mi-am zis ca nu poate fi ceva mai fain pentru vara. Inr-adevar, direct din sticla aduce a ceva minunat, un ceai verde cu gheata, lamaie si flori amarui de cires, insa devine dezamagitor sub apa, unde aroma se simte foarte slab, spre deloc. Aplaud tendinta din ultimii ani de a mai domoli nivelul parfumului, dar in cazul de fata mi-as fi dorit ceva usor mai pronuntat.

Gel de dus Dove Summer Breeze - editie limitata de vara, cu parfum de mar si coacaze negre, zic ei. Eu l-am perceput fructat, usor tropical, destul de comun. Am fost curioasa mai mult de textura, care, da, se potriveste anotimpului estival, este cremoasa precum versiunea clasica, spala si se clateste excelent, lasand pielea placut parfumata.

Gel de dus Dove Purifying Detox Green Clay - e ceva mai spumant decat perechea cu argila roz, miroase unisex, verde, curat, insa textura cred ca-i mai potrivita pentru persoanele cu piele sensibila, uscata si foarte uscata, mie imi aminteste de formulele vechi, grase. Seamana cu o lotiune, am impresia ca nu spala bine, lasa epiderma mat-catifelata, acoperita de o pelicula (care, dupa uscare, nu se mai simte) cumva. Trebuia sa fiu atenta cand au pomenit de microbiom, dar m-au furat celelalte cuvinte-cheie, presupunand ca ar fi mai degresant decat micelarul.



Geluri de dus Balea, editii limitate de iarna/vara - primul si singurul cremos, cu vanilie si trandafir, imi amintea de mirosul unor papusi din copilarie, al doilea aducea exclusiv a suc foarte dulce de ananas, iar parfumul ultimului mi-a placut maxim, insa doar in zilele super calde. Le-am turnat in recipientul de sapun lichid si am scapat repede de trei ambalaje. Pana acum, m-m tinut de cuvant si nu am mai cumparat geluri Balea.



Balsam de buze Apivita cu propolis - imi pare foarte rau ca am dezvoltat o alergie pe la jumatatea batonului, pentru ca iubesc aromele stupului si acesta ar fi fost genul de produs pe care l-as fi cumparat pana la saturatie, in plus, are o textura care adera bine si nu se sterge peste noapte sau necesita reaplicari in timpul zilei. Contine ingrediente naturale, insa lista e prea lunga sa-mi dau seama ce nu mi-a priit, nu vad nimic iesit din comun, dar se mai intampla cu chestiile ce contin polen captat in tot felul de uleiuri sau in ceara.

Mostre de creme - ma lupt cu ele in continuare...

Gel travel size Balea - cred ca l-am mi avut si in format normal, e dens, spala bine.

Gel pentru curatarea tenului Elmiplant Detox - daca nu ma insel, are exact aceeasi aroma ca a celui original, de miere, ceva, isi face treaba la fel de bine, daca nu as vedea culoarea, n-as simtit nicio diferenta.

Lotiune micelara Garnier Skin Naturals Sensitive - tot formula veche, n-am stiut cand am cumparat-o online.



Gel anticelulitic Elmiplant Bodyshape - vezui si racoritor, se preteaza bine la masaj gratie consistentei siliconate.

Ulei esential de portocale Profissimo - din DM, nu miroase prea grozav, ok pentru apa din aspirator.

Babylove Brustwarzensalbe - mi-am adus aminte ca exista prin toamna, dupa ani de zile de cand ma tineam sa-l cumpar dar uitam pentru ca zona destinata mamei&copilului nu face parte din obiectivul raidurilor mele. Era celebru ca unguent multifunctional, in tara de origine, pe vremea cand nu scosesera uleiul de jojoba din compozitie. Nici acum nu e deloc rau, contine doar lanolina, uleiuri de floarea soarelui  (pentru ceramide) si cocos, plus tocoferol (vitamina E) si e grozav pe post de balsam de buze, mai ales pe timpul iernii. Functioneaza pe acelasi principiu ca unguentul de galbenele sau Lanolips, dar fara ingrediente indezirabile, creat fiind pentru contactul cu bebelusii. L-am terminat ca tratament peste noapte pentru calcaie, tubul e imens (30 ml) si nu se termina in timp util nici daca te dai constant si pe coate sau genunchi.

Sampon Cien cu ou si coniac - superb parfumul, insa a sfarsit pe post de sapun lichid pentru ca usuca groaznic podoaba capilara.



Balsam de par Auchan Liss-Protect pentru par uscat - nici nu m-am uitat la ingrediente, era aproape iliziblila lista, dar cred ca avea ceva ulei mineral prin el, a fost mai bun decat cel de mai jos.

Balsam de par Elseve Ulei Extraordinar cu 6 uleiuri rare - si el tot pentru pentru fir uscat, miroase oriental-barbatesc, pare dens, greoi insa, dupa uscare, hidratarea nu e deloc evidenta, descurca si cam atat.

Scrub pentru scalp Elvital Planta Clear (Elseve Phytoclear) - cu perlit (roca vulcanica),  pudra din samburi de argan, mentol si uleiuri esentiale de tea tree, geraniu si lemongrass. Prima impresie nu a fost prea buna, era doar un pas in plus, nu mi se parea ca face o treaba ok, nu reuseam sa-l clatesc. Cand am reglat cantitatea si presiunea  si mi-am dat seama ca la prima aplicare a samponului gelul se emulsioneaza si se duce foarte usor cu tot cu particule, a devenit unul din momentele de ingrijire preferate. Stimuleaza circulatia si confera o senzaie de racorire pentru multe ore, se simte clar o  diferenta majora intre o spalare simpla, chiar foarte minutioasa si una precedata de peeling.

Tratament antimatreata Elvital Planta Clear (Elseve Phytoclear) - cu pirocton olamina, mentol si uleiuri esentiale de cedru, tea tree, menta iute si lemongrass, se pulverizeaza pe scalp dupa spalare pentru protectie de pana la 7 zile.  Am mai scris ca am avut probleme cu scalpul dupa utilizarea exclusiva a unor sampoane solide Lush, inca le mai folosesc, dar alternate cu astfel de produse si sampoane specifice nu imi mai creeaza neplaceri. In plus, constituie un rasfat pentru pielea capului, mai ales in lunile calduroase.



Pasta de dinti Biomed Charcoal - fara fluor, cu hidroxiapatitita, are un gust placut de ulei de cedru, textura, in schimb, e ceva mai balosica decat la restul pastelor Biomed, seamana o idee cu varianta de albire. Chiar daca are praf de carbune, nu e deloc abraziva, niciuna din gama nu este, dar curata foarte bine si delicat pe mai multe fronturi.

Pasta de dinti Dontodent Black Shine - de cate ori am pomenit-o, nu mai are nevoie de nicio prezentare.

Pasta de dinti Colgate Total Active Fresh - nu vad de ce s-au mai obosit sa pastreze denumirea Total dupa ce au fost nevoiti sa scoata triclosanul. Desi contine substante antiplaca, cred ca sunt in cantitate infima, dinti ca dupa pasta asta nu cred sa fi avut vreodata, iar de spalat, m-am spalat cu tot felul de minuni pana la ea. Merge de reimprospatare, daca te speli de 5 ori pe zi, insa sa te bazezi pe ea, neah... Singurul plus ar fi gustul, racoritor si mai delicat decat inaine. Bineinteles ca in SUA are alta formula, cu florura de staniu si fosfat de zinc. Aceeasi situatie ca la Sensodyne...

Apa de gura Listerine Nightly Reset - fara alcool, cu xilitol si 0.02% fluorura de sodiu. Cred ca au avut succes versiunile Mild Taste, primele care nu ard, aparute dupa lupte seculare, de au trantit rapid si una speciala, de noapte. la fel de mild, chiar daca nu e precizat pe eticheta. Din partea mea, sa scoata cat mai multe, pana acum aceasta e preferata, are un gust perfect, e o placere sa o folosesc, am inlocuit-o cu una identica.


Minus 24!


No comments:

Post a Comment