Pages

Friday, September 21, 2018

Produse terminate (29)

Da, stiu, am ajuns sa scriu doar astfel de postari. Plasticele goale sunt singurele care imi mai ofera o anumita doza de satisfactie pe aceasta latura, asa ca, sa le luam pe rand, fara alte introduceri:


Tonic pentru scalp gras sau cu matreata Balea - cu pantenol, mentol, apa de mesteacan si tincturi de urzica  si coada-calului. Foarte racoritor, degresant, calmeaza scalpul iritat, merge aplicat inainte si dupa spalare, se simte foarte placut pe timpul verii. Mi-am destabilizat pielea capului cu sampoanele Lush, ocazie cu care mi-am facut o rezerva consistenta de produse dedicate acestei zone.

Sampon cu ceai verde si verbina Le Petit Marseillais - pentru toate tipurile de par, pe baza de ALS, curata bine si se clateste usor, insa usuca firul. Nu mi-a facut probleme ca primul LPM incercat, dar nici de repetat n-ar fi. Punctul forte: aroma revigoranta, perfecta pentru zilele caniculare.

Sampon exfoliant pentru toate tipurile de par Balea - curata in profunzime, vag mentolat, efectul scrub nu prea se simtea, era absolut necesara aplicarea unui balsam dupa el. M-a tinut foarte mult, era nevoie de o cantitate foarte mica, iar eu l-am uilizat doar din cand in cand si doar la prima samponare. Deoarece continea microplastic, nu se mai produce, insa versiunea noua pare si ea promitatoare, avand o lista de ingrediente mai scurta.

Tratament Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor - fluid, cu aroma sintetica de struguri si o urma de roinita, cred, a facut mai nimic pentru parul meu, poate nu are ce repara... N-am fost niciodata tentata sa-mi cumpar Aussie din strainatate inainte sa apara la noi, dupa formulele de tip vechi, mi se pareau un fel de Kallos-uri ridicate in slavi. O sa mai incerc si o formula hidratanta de la ei, daca nici aia nu imi merge, adios.


Foite matifiante Beauty Formulas - isi fac bine treaba, dar mi-a luat mult sa le consum deoarece nu port machiaj foarte des, prefer alte soltii pentru aceasta operatiune.

Plasturi cu acid salicilic si ulei de tea tree Balea Soft & Clear - pe ten n-am vazut efecte, nici n-am avut neaparata nevoie de ei, i-am consumat pana la urma aplicandu-i vara asta pe intepaturile de insecte.

Fluid matifiant pentru protectie solara Sun Dance SPF 30 - waterproof, necomedogen, fara parafine, cu alcool si parfum, are o textura cremoasa si foarte usoara, intra rapid in piele, fara urme albe, aproape ca nu se  simte. Nu lasa tenul perfect mat, dar nici nu luceste atat de usor sau de repede ca dupa alte creme de genul acesta.

Lotiune tonica pentru ten sensibil Cosmia - fara alcool, nu irita, dar nici nu are vreun efect asupra tenului. Am cumparat-o dupa ce am vazut ca are extracte din iasomie si flori de portocal. Aduce a un amestec din ele, insa nu foarte natural.

Lotiune micelara cu extract de ceai negru Nivea MicellAir - fara parfum, nu lasa niciun fel de senzatie lipicioasa, sunt tentata sa o mai iau.


Sapun Nesti Dante Dei Colli Fiorentini cu parfum de chiparos - unul dintre cele mai vandute sapunuri ale lor, preferat, in general, de barbati. Ma asteptam sa aiba o aroma mai intensa, il luasem special pentru canicula, dar merge in toate anotimpurile si tot unisex, ca majoritate produselor ND, miroase.

Sapunuri exfoliante cu lamaie Le Petit Olivier - pe baza de ulei de palmier, uleiul de masline fiind in cantitate infima, dupa parfum in INCI, colorate cu tartrazina. Deci, sunt de un galben intens si miros a dropsuri cu lamaie; foarte frumos, dar nu perfect citric, exista clar un substrat dulce. Coaja uscata si macinata a fructului nu este un bun scrub in sine, zgaraie  zonele mai sensibile la primele utilizari, mai degraba ajuta la formarea clabucului daca nu vrem folosim o lufa. Este un sapun dur, care rezista bine la contactul cu apa si nu lasa reziduuri, nici nu usuca mainile. 

Gel de dus Barnangen Sauna Relax - in magazin, mi s-a parut interesant parfumul lui de ierburi, insa, sub dus, am inceput sa percep un iz gras, deranjant. Banuiesc uleiul de ricin, e printre primele ingrediente, in varianta natur si hidrogenata, PEG-uita. In timpul folosirii, parea foarte hidratant, dupa, imi zbarcea degetele (semn ca e agresiv daca nu ai contact prelungit cu apa). Abia am asteptat sa-l golesc, spre final ma enerva totul la el, nu stiu ce-a fost in capul meu cand l-am pus in cos, plus ca are o formula plina de bazaconii.


Gel de dus Dove Nourishing Secrets cu ulei esential de lavanda si extract de rozmarin - gama din care face parte a fost prima, dupa multi ani, cu formula radical diferita de vechile  aparitii, cu textura lejera, arome nu atat de greoaie. Nu stiu de ce am amanat atata, mi-a placut mult in zilele calde parfumul perfect dozat din buruienile mentionate, deloc dulce, inviorator, dar si faptul ca spala si se clateste excelent fara sa usuce sau sa lase vreun fel de pelicula.

Gel de dus Dove Anti-Stress Micellar Water - stiam ca o sa-l cumpar la un moment dat, in supermarket il ocolisem fara sa-l miros ca sa nu fiu tentata sa-l iau cat mai am o gramada de geluri acasa, notele aromatice publicate in comunicatele de PR din alte tari pareau ca ar merge mai bine in sezonul rece... Incurajata de rezultatele avute cu precedentul, m-am hotarat brusc sa ma spal intr-o seara fix cu micelaru' roz. Problema a fost ca n-am mers eu personal sa-l cumpar. Cand l-am desfacut am avut un rar moment de WT...!?! N-avea nicio treaba cu iasomia si santalul, n-as fi ghicit ca Dove ar lansa asa ceva vreodata, primul meu gand a fost "parfum vechi", mi-a venit instant si numele celebrei firme. De la persoane avizate, care se exprima elegant, am aflat ca s-ar numi parfum clasic de tip bomba de aldehide. Adica, ar fi vorba de acele substante sintetice care, turnate in exces, accidental, au dat nastere fenomenului Chanel N°5. Pe mine, ma fac intotdeauna sa le asociez cu sunetul unghiilor pe tabla, al alarmelor sau cu notele muzicale deranjant de inalte. Nu le urasc, dar nu se situeaza in intervalul meu de comfort olfactiv. Numai impotriva stresului nu mi se par. In schimb, m-a surprins foarte placut la prima utilizare gelul in sine. Daca ignor unele substante din compozite si ma refer strict la cum actioneaza, e perfect, descoperirea anului la categoria lui. In sfarsit, un gel Dove cu adevarat pentru piele normala si grasa! Fara sulfati a fost intotdeauna, are o consistenta fluida, intre crema si gel, intr-o vaga nuanta de roz somon, acum doar i-au imbunatatit capacitatea de spalare in raport cu delicatetea, chiar curata in profunzime, fara sa usuce sau sa lase film pe piele. Incercand sa-l termin mai repede, din cauza mirosului, l-am folosit fara sa-l alternez cu altele, ajungand, spre sfarsit, la concluzia ca o sa-l mai cumpar la iarna, probabil, in flacon mai mare. Cat este utilizat exclusiv, pe o durata mai mare de timp, nasul isi schimba perceptia; impresia finala: tot matur, revigorant, curat cu note florale ce se simt mai pregnant pe epiderma, dupa dus. Categoric, un produs care trebuie mirosit inainte de achizitionare.

Gel de dus Dove Sensitive Micellar Water - cam meh, nici atat de bine ca precedentul nu spala, contine parfum care imi aminteste de un Dove vechi, de pudra de bebelus cu ceva aldehide aruncate si pe acolo ca noutate, in timpul folosirii nu miroase aproape deloc, mai bine l-ar fi facut fara niciun fel de aroma. Ambele geluri noi micelare sunt recomandate pentru spalarea intregului corp, inclusiv a tenului.


Deo stick Dove Go Fresh cu aloe vera si para - primul produs cu saruri de aluminiu de care m-am atins in ultimii ani, l-am plimbat o vesnicie in geanta de sala, pana am hotarat sa-l dau gata in zilele calde. Nu mi-a placut aroma sintetica, in rest, a protejat bine. Sper ca Unilever sa lanseze cat mai curand si in Romania Dove-urile fara Al sau stick-urile noului lor brand Love Beauty and Planet. 

Spray pentru corp Victoria's Secret Aqua Kiss - mai fresh decat precedentele cumparate de la ei, dar tot mai mult pentru improspatarea locuintei si lenjeriei a ajuns. A mirosit dragut, acvatic, musetelul simtindu-se puternic si distinct imediat dupa pulverizare, insa persistenta a fost aproape nula.

Fluid hidratant impotriva celulitei cu ceai verde si menta Alverde - am fost tentata sa cumpar vreo 2-3 odata cand am vazut ingredientele prima oara pe net, ma felicit ca am reusit sa ma abtin.  In primul rand, pentru ca-i lipicios dupa aplicare, pana intra complet in piele, apoi, consistenta de gel aproape fluid nu obliga la utilizarea unei cantitati importante odata. Contine extract de alge, ceai verde, ghimbir, cafeina, menta si acid hialuronic, racoreste, hidrateaza usor, fara urme grase, e perfect pentru perioada calda. La primele utilizari, mirosul de ierburi (domina lavanda, desi nu e listata) imi aducea aminte de ceva foarte cunoscut, pana cand, intr-o buna zi, mi-a picat fisa: Supliform!


Apa de gura Parodontax - nu am aruncat un ochi pe eticheta inainte sa o iau, are doi parabeni si clorhexidrina care, in timp, pateaza dintii. Mi-a placut gustul echilibrat, fara alcool.

Apa de gura Colgate Plax Cool Mint - pe baza de cetylpyridinium chloride, nici aceasta nu contine alcool, improspateaza bine, fara sa arda cavitatea bucala.

Pasta de dinti Dontodent Black Shine - am simtit nevoia sa iau o pauza ca sa incerc si altele, insa planuiesc sa o mai cumpar pe viitor.

Pasta de dinti Rose Rio Relax - fabricata in Bulgaria, fara fluor, cu apa de lavanda bio, ulei esential de menta, xilitol si consistenta de gel, spala bine. Formula nu este una dintre cele mai curate, contine si SLS, motiv pentru care am utilizat-o ocazional, mai mult pentru senzatia interesanta de improspatare, diferita de cea ramasa in urma unui produs clasic.

Ata dentara necerata Oral-B EssentialFloss - nu mi-a placut, am impresia ca e de o calitate mult mai proasta decat in urma cu cativa ani.




Minus 23!

No comments:

Post a Comment