Pages

Wednesday, March 20, 2013

Gel de dus Elmiplant cu lamaie verde si nectar de gutuie - review

Prima postare TREBUIA sa fie despre un produs macar fabricat in Romania daca nu 100% local (firma are de ani buni acte eleno-franceze).

Imi pare cu adevarat rau ca abia in februarie a.c. am descoperit acest gel, cand el exista de cel putin 2 ani. L-am cumparat in urma hotararii de a consuma mai multe cosmeticale locale in 2013, plus citirea unor review-uri pozitive. Aroma fresh am ales-o pentru vara, dar de unde atata bucurie?!? N-a prins saracu' gel nici primele raze de primavara autentica. :))) Pentru ca...


... este mai mult decat bun! De-a lungul vremii, n-am fost nici dezamagita profund, dar nici data pe spate de ceva marca Elmiplant, prin urmare nici n-am achizitionat acelasi lucru de doua ori. Pana la aceste geluri! Le vreau pe toate, iar urmatorul pe lista va fi cel cu bambus, restul sunt dulci, mai potrivite pentru sezonul rece (in cazul meu).

Plusuri:

- Made in Romania.

- mirosul. Ce m-a facut sa-l consum cu atata viteza a fost in primul rand izul delicat de mar verde. Mai precis de cotor de mar aproape crud. :D Amestecul de ulei esential de lime si parfum sintetic este extrem de reusit,  nici macar la contactul cu apa foarte fierbinte nu dezvaluie note artificiale, asa cum se intampla cu marea parte a produselor de mass-market.

- consistenta cremoasa, non-grasa, usor de clatit.

- senzatia de prospetime la aplicare si cea care ramane dupa dus. Nu l-as categorisi ca "revigorant" decat pentru persoanele mai sensibile, eu prefer arome mai intense pentru canicula sau pentru un quick pick-me-up.

- lipsa colorantilor si a parabenilor.

- forma ergonomica a flaconului, designul placut.

- 400 ml, cam 10 lei.


Minusuri:


- unele substante din compozitie (DMDM Hydantoin in special). Prezenta lor insa este normala intr-un produs care nu e nici bio, nici natural, nici high-end.

- in ce companie pluteste untul de shea, faptul ca-i 100% organic serveste mai degraba ratiunilor publicitare. Teoretic, ar trebui sa aduca pielii mai multe substante utile, pentru o perioada mai lunga decat cel procesat . Practic, la capitolele hidratare si hranire nu exceleaza. Confera totusi cremei de dus o textura deosebit de placuta.





No comments:

Post a Comment