Pages

Saturday, December 14, 2013

Dove Pure & Sensitive Crème Mousse - review

Cu Dove am o relatie de love & hate. Iubesc senzatia de confort pe care o ofera si detest politica firmei (inclusiv reclamele ipocrit-sensibiloase). In general, reusesc sa le ignor cosmeticele; din pacate, persoanele apropiate mie nu o fac, asadar, vreau, nu vreau, periodic ma aleg cu cate ceva de la omniprezenta marca. Este si cazul cremei de dus din gama Pure & Sensitive:



Descrierea producatorului:

Gelul-crema de dus hipoalergenic Dove Pure & Sensitive ingrijeste delicat pielea sensibila gratie unei formule cremoase, non-comedogenice (care nu blocheaza porii). In plus, beneficiaza de tehnologia Nutrium Moisture, un amestec unic de lipide proprii pielii si agenti de hidratare, care se absorb in piele, hranind-o in timpul dusului.

INCI: Aqua, Glycerin, Sodium Lauroyl Isethionate, Stearic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Palmitate, Lauric Acid, Sodium Isethionate, Sodium Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Palm Kernelate, Parfum, Sodium Chloride, PEG-14M, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Alumina, Citric acid, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Silica, BHT, Zinc Oxide, CI 77891.

Plusuri:
  • e cel mai delicat produs de igiena pe care l-am incercat pana acum de la ei. Pe langa agentii emolienti si hidratanti, care confera textura caracteristica poduselor Dove, acesta este, in premiera, low-sulfate (surfactantul principal: Sodium Lauroyl Isethionate), indeajuns de bland pentru curatarea tenului sau pentru igiena intima.
  • consistenta ferma il face util si ca spuma de ras.
  • miroase foarte discret a flori de primavara.
  • spala bine si se limpezeste usor. Din punctul meu de vedere, au reusit sa creeze un echilibru perfect intre densitate, puterea de spalare si usurinta clatirii.

Minusuri:
  • compozitia si lipsa de etica a marcii (substante poluante, mare parte din ingrediente provin din uleiul de palmier, unele din grasime animala... Chiar zilele trecute Unilever s-a ales cu o noua amenda pentru poluare industriala in Connecticut).  Daca ar fi sa respecte continutul, pe eticheta, in locul porumbelului, ar trebui sa fie imprimat un purcel zburand deasupra palmierilor.
  • contrar textului publicitar, contine substante comedogene, printre care acidul stearic si cel lauric. 
  • dupa INCI, nici hipoalergenic nu prea pare.
  • ambalajul, complet opac si neadaptat continutului. Spre sfarsit, gelul-crema adera cu incapatanare la peretii flaconului, operatiunea de dozare devinind extrem de enervanta.

Chiar daca mi-a placut, prefer sa limitez cat mai mult cumparaturile de la aceasta firma. Eu nici macar nu am o piele uscata sau sensibila, deci, daca e sa-mi satisfac un moft cu produse delicate, Dove n-ar intra nici in top 10. Nu spun ca n-am sa mai iau de la ei nimic niciodata, insa, cat timp exista o multitudine de geluri fara sulfati care fac acelasi lucru, avand totodata ingrediente curate...

3 comments:

  1. Nu stiu de ce, dar niciodata n-am inteles eu buzz-ul din jurul produselor Dove. Nici n-am incercat multe, dar parca nu ma atrag sa intind mana dupa ele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca au compozitie si aspect crappy, functioneaza, pentru persoanele cu pielea ucata cred ca Dove e cea mai accesibila solutie.

      Delete
  2. Pai, mie imi plac produsele ca au cea mai fina textura - sau mai corect spus, sunt printre primele care au introdus ideea asta- si miros bine. Cred ca de aceea sunt atragatoare pt multi.

    ReplyDelete