Pages

Thursday, July 24, 2014

Noutati: Lactovit, Farmec, Yves Rocher, Maybelline Baby Lips, Nesti Dante

Nu trece luna fara sa-mi fure privirea cate ceva colorat si parfumat de pe rafturile fizice sau virtuale:

Gelul de dus Lactovit - OMG, tocmai ce l-am vazut intr-un catalog Carrefour online (la promotie - 9 lei / 650 ml), sper sa fiu tare cand ma duc data viitoare pe acolo! Creierul meu e setat pe sapunurile Nesti Dante acum, insa o sa mi-l iau sigur-sigur la un moment dat. L-am avut o singura data, cumparat de peste hotare acum vreo 3-4 ani si mi-a placut foarte mult: fluid, lejer, mirosea frumos a curat si imi lasa pielea bine hidratata, fara senzatie grasa sau de pelicula. Nu-mi amintesc exact ce varianta era, probabil, cea normala, cu capac alb, restul sunt mai bogate in umectanti si nutrienti. Lactovit este o linie produsa in Spania, pe baza de proteine din lapte si uree, utila in special persoanelor cu pielea uscata sau sensibila. Va fi, de acum incolo, unul dintre cele mai bune produse ce se pot gasi in supermarketurile romanesti, potrivit oricarui membru al familiei.


Sampon Gerovital H3 Men - impotriva caderii parului sau antimatreata, nu sunt inca hotarata ce voi alege, dar vreau unul. Da, pentru mine. Nu ma deranjeaza parfumul, l-am mirosit deja in magazin, e destul de mild. Formula destinata barbatilor pare mai potrivita scalpului meu, care nu se omoara dupa sampoanele incercate pana acum de la Farmec. Bifeaza doua criterii importante: este produs romanesc si, daca tot are sulfati, macar poseda si ceva efecte curative.


Parfum Quelques notes d'amour de la Yves Rocher, adica trandafir de Damasc, lemn de guaiac si benzoin:


Lotiunea de corp si gelul de dus din aceeasi linie:



Sampon si tratament antimatreata cu extract din coaja de rodie Yves Rocher:



Gama destinata ingrijirii mainilor, cu extract de arnica, vine cu o imagine schimbata si cu un produs inedit, uleiul de tratament cu efect exfoliant:


Maybelline Romania a adus, dupa ani si ani, celebrele Baby Lips. Imi starnesc o oarecare curiozitate, dar nu le-am trecut pe lista de shopping, sunt disponibile in multe variante, cu review-uri diametral opuse, sa vad intai selectiile pentru piata noastra. 



Poate persoanele ce se feresc de sapunuri n-au auzit de aromele ND, sa mai zic de ele?? :D Lumanari parfumate Nesti Dante, pe care sper sa le vad si in Catena anul acesta:



Nota: cosmeticele Yves Rocher de mai sus nu fac parte din oferta pe august, ci din cea pentru luna septembrie 2014 (din patria-muma, la noi s-ar putea sa difere putin).







2 comments:

  1. Mie imi plac mult Baby Lipsurile. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar fi util sa le dedici un articol-rezumat. ;) Mi-am comandat Eco Lips-uri inainte sa aflu de Baby Lips, insa tot mi-a ramas gandul la cel cu lamaie.

      Delete