Pages

Monday, March 30, 2015

Produse terminate (13)

Abia asteptam sa prind o raza de soare, sa pozez goliciunile si sa le fac vant, au fost destule in format mare, incat sa ma bucur de despartirea ce lasa in urma ordine si spatiu:


Gel de dus-crema Le Petit Marseillais cu lapte de migdale dulci - nasul meu simte migdale amare, din acest motiv a si ajuns in baia mea. O sa-l mai cumpar, nu pot inca sa ma hotarasc care e preferatul din ce-am testat pana acum de la LPM, acesta sau varianta cu lapte vegetal...

Sampon si balsam cu proteine Aubrey GPB Nutrient Blast - mi-au indreptat parul ceva de speriat (in sensul bun), scalpul n-a fost deranjat deloc, imi pare rau ca m-am ferit de formulele lor cu proteine in perioada in care eram fana AO. Daca n-ar mirosi urat, n-as ezita o secunda sa le pun in cosul iHerb.

Balsam Aubrey Rosa Mosqueta Vibrant Hydration - a lasat reziduuri oribile, aroma, la aplicare, iar a fost neplacuta, acra... Anul trecut, firma (laolalta cu multe altele) a trebuit sa renunte la terminatia "Organics", dupa ce au fost implementate in SUA noi criterii de evaluare a produselor de acest tip. Moment in care au schimbat si formulele, deh, daca tot nu mai sunt bio pe hartie, de ce sa nu renunte la ingredientele scumpe, sa le lungeasca, apoi sa le vanda la acelasi pret?!? 

Sampon Desert Essence Organics Fragrance Free - ca aproape toate sampoanele DE, nu are apa ca ingredient principal, ci suc de aloe. Bun pentru scalp, cam usuca firul. Daca la parfum in produsele de igiena corporala n-as renunta decat ocazional, chiar m-ar incanta o colectie de maglavaisuri pentru par fara nicio nota aromatica. 

Unt de buze Nivea Caramel Cream Kiss - cine se asteapta la caramel decadent poa' sa-si ia gandul, eu am simtit note fructate si ceva zahar ars, foarte vag, de la inceput pana la sfarsit. Hidrateaza daca aplici mult tocmai pentru ca are apa in compozitie, insa senzatia nu se mentine pe termen lung. N-am vazut niciun efect la aplicarea inainte de somn, pentru ca ma foiesc pe toate partile, se sterge, iar dimineata ma trezesc cu buzele... nude. Nici uscate, nici hidratate, nici... nimic, ceea ce nu se intampla cu alte balsamuri. La o dozare mai generoasa, creeaza pelicula albicioasa, usor lipicioasa, L-am terminat pe coate (cantitate mare, plictiseala, la fel), deci n-am de gand sa-l mai cumpar. Dar nu scap inca, am primit unul nou. 

Deodorant Sanex Dermo Protector Minerals - delicat, fara alcool, fara aluminiu, fara parabeni, miroase fresh, aproape barbatesc. Perfect pentru temperaturile scazute daca nu ai probleme cu transpiratia, pentru zilele calde nici eu nu l-as utiliza, nu din pricina protectiei scazute, ci petru ca este foarte hidratant. Mai am unul exact la fel, il pastrez pentru sfarsitul anului. De la Sanex am avut ocazia sa testez multe chestii, pe langa formulele foarte bune, cel mai mult ii plac gelurile de dus-crema si deodorantele normale, as fi fericita sa le vad aduse, oficial, si in Romania de catre Colgate-Palmolive.

Balsam de dus Bourjois Reconforte-moi! - review, aici. Mi-a parut rau cand s-a terminat, l-am iubit pana la ultima picatura! Daca stiam cat tine vremea rece si nu aveam atatea geluri, mi-as fi luat, probabil, o punga plina. Glumesc pe jumatate, chiar o sa-mi iau vreo 2-3 prin toamna. La inceputul lui 2015, Bourjois a fost cumparat de Coty, deci, sa renunte la produsele de ingrijire in favoarea dezvoltarii si extinderii liniilor de cosmetica decorativa in America de Nord (in special) este un scenariu plauzibil.

Gel de dus Elmiplant Senses Touch cu floarea pasiunii si ylang-ylang - m-am entuziasmat la momentul lansarii deoarece noua gama arata si suna din descriere exact pe gustul meu. Ba chiar mi-a placut si ce simteam in nari la raft. Din pacate, am perceput un alt parfum in timpul spalarii, mult mai putin atragator si nici modul in care se clateste, senzatia de usoara pelicula lasata pe piele nu ma indeamna sa mai incerc altul din flacoanele lor transparente. 

Gel de dus Palmolive Oriental Beauty Sophisticated - cu ulei de jojoba si hibiscus, miroase, de fapt, a uleiuri esentiale de portocale, grapefruit si patchouli, exact combinatia care-mi face neuronii sa danseze. Mi-ar fi placut o textura cremoasa, mai ales ca-i potrivit anotimpului rece, dar m-am bucurat de el si asa. Nu mi-am imaginat ca o sa ma mai intorc vreodata la gelurile Palmolive, insa, la ce combinatii de arome si consistente am vazut in colectia viitoare, abia astept s-o vad si in Romania.

Vopsea Palette Perfect Care Color x 2 - nuanta 658 Creamy Mocha. Fara amoniac, dezvaluie, cica, noi tonuri dupa fiecare spalare. Ohohoo, corect, curge culoare de la mijlocul lui ianuarie, de cand am aplicat-o, nici nu-mi dau seama de unde mai izvoraste. Partea buna e ca nu se vad radacinile crescute, nuanta nefiind prea diferita de cea naturala. Si usuca parul pentu ca, desi lipseste amoniacul, tot contine peroxid. Nu poate fi o iluzie, diferenta-i mai mult decat palpabila, mai ales ca, pana la ea, parul meu n-a papat vopsea de niciun fel ani de zile. Mai am o cutie, 700 Soft Dark Brown, cumparata in acelasi moment... Acum cred ca m-ar prinde mai bine, fiind rece, dar nu sunt sigura ca ma mai stresez cu ea, poate apare ceva mai ok intre timp. Culoarea e frumoasa, nimic de reprosat.

Paste de dinti Colgate Advanced White, Blend-a-Med Pro-Expert Mild Mint - le-am mai avut, iar pe ultima o sa o mai cumpar pentru ca e una dintre cele mai putin mentolate de pe la noi.

Apa de gura Dentalux - am confundat-o cu cea bleu, nu o sa o mai cumpar, contine alcool.

Gel de dus Cien Berry Dreams - textura e cea mai placuta pentru mine dintre cele 3 pe care le ruleaza continuu Lidl, modificandu-le doar parfumurile. Aroma de bombonele cu zmeura n-are nimic special, variantele cu ghimbir si cocos sunt mai reusite. Sper sa mai vad editii speciale in flacoanele bondoace, sunt dupes dupa Treaclemoon, inca nu le-au copiat pe toate 

Masca de par Kallos Chocolate - consistenta, in stilul celei vechi cu lapte, chiar miroase mai bine decat ma asteptam, a pudra de cacao vag indulcita, fara sa se faca simtita in mod evident in par, dupa spalare.

Lady Speed Stick Clinical Protection pH Active - l-am cules cand am trecut pe la mama, ea testeaza tot timpul si are rezerve din astea mai strong. Imi place ca-i stick, uscat, dar nu atat de intens ca ultimul de genul pe care l-am avut de la aceasta marca. Nu l-am folosit in mod constant si nici nu l-as mai vrea din cauza mirosului si a sarurilor de aluminiu in concentratie mare.

Pasta de dinti Carrefour Kids Scooby-Doo - are gust potolit, de menta dulce, dar nu o mai cumpar din cauza texturii (un gel albastru). Versiunea cu aroma de bubble gum iz better. 

Sapunuri lichide Cien fructul pasiunii & cocos, ceai alb & portocale - preferatele mele de la Lidl ever, exact in ordinea in care sunt scrise.

Minus 21 si, in curand, mai vine un val! :)

2 comments:

  1. Harnicuta tare ai mai host tu! ma atrage mult gelul de dus de la palmolive cu hibiscus, tin minte ca l-am mirosit candva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In 3 luni...

      O sa-l mirosi, probabil, si in viitorul apropiat, urmeaza sa apara in ambalaj nou. :D

      Delete