Pages

Sunday, July 22, 2018

Produse terminate (28)

Asa cum am prevazut tura trecuta, si aceasta postare a fost sa fie tot una de empties, cheful de scris nu mi-a revenit, insa m-am mobilizat un pic deoarece e vorba de un subiect preferat sub orice forma, fie clasica sau clip de pe YouTube.


Am incercat sa mai consum din esantioane, ma streseaza sa le tot vad si apoi sa le mut dintr-o parte-n alta. Nu le-am pastrat pe toate, oricum, mi-au ramas in memorie doar doua. Lush Dark Angels curata si exfoliaza bine, miroase superb a santal si vetiver, insa uleiul de avocado din compozitie, acelasi care previne uscarea tenului, capteaza din particulele de carbune, impiedicand clatirea rapida si eficienta. "Apa imbogatita" cu acid hialuronic ultra concemtrat si imortele L'Occitane e cam lipicioasa, contine si faza grasa, dar, aplicata pe timpul noptii, hidrateaza minunat.

Benzi pentru curatarea porilor cu menta si carbune Beauty Formula - nu trebuia sa le pun in uz, dar aveam o fixatie sa scap de pliculete de tot felul, in afara de usturimi si piele cat pe ce sa se jupeasca, nada. E, oficial, ultima oara cand ma mai ating de produse de acest gen.

Lotiune micelara purifianta Bioderma Sebium - gluconatul de zinc mentine un anumit echilibru al pielii, insa, ca si altele de la ei, imi da senzatia de piele care tine, iar daca o clatesc, s-a dus un beneficiu important.


Ulei de par Alverde cu migdale si argan - fara chestii sintetice, dar sinistru, cred ca din cauza uleiului de soia cu care isi dilueaza ei toate formulele. Foarte gras, se clatea extrem de greu chiar dupa o aplicare chiar light, nu am observat niciun efect. Dupa doua incercari ratate l-am transformat in baza pentru un exfoliant de corp DIY, context in care a fost minunat, mai ales ca avea si o nota lejera de portocale.

Balsam de par L'Oreal Excellence - bomba de silicon. Sigur mai am prin casa sticlute din acestea, mi le doneaza mama deoarece ea traieste cu ideea ca nu are nevoie balsamuri la par scurt.

Scrub pentru corp Organic Shop - foarte eficient, cu o textura ce nu se imprastie in toate directiile, se clateste usor, fara a lasa urme grase, deoarece e genul la care s-a adaugat surfactant. Singurul minus ar fi aroma, mai mult de unt de shea decat de apa de trandafir, dar, avand certificare Cosmos, i se iarta.

Deodorant-crema Alverde cu lemongrass si salvie - miroase a ierburi, pe vreme mai rece isi face treaba cu brio daca esti genul care nu prea transpira, chiar aplicat in cantitate mica. Pe vreme calda, e mai naspa decat fara nimic.

Deodorant Balea Bahamas Dream - compresat, fara saruri de aluminiu, protejeaza cam 8h. L-am luat pentru ca ma plictiseam de vesnica si inodora piatra de alaun la care am revenit pentru un termen mai lung, plus, combinatia asta cu frangipani mi se pare delicioasa, mie, care nu sunt o fana a nucii de cocos.

Crema de maini Alverde cu extract de galbenele - am mai avut-o, o sa o mai cumpar, dar nu pe parcursul anotimpului cald, deoarece miroase mai intens a radacina de lemn dulce si alcool la aplicare, chiar daca asta se intampla, cu mici exceptii, doar seara, inainte de somn.


Dontodent Black Shine si Biomed Super White - de baza, in ultimul an, am tot scris despre ele. Desi toate pastele in discutie sunt destinate albirii, doar prima mentionata face acest lucru, lejer.

Pudra pentru curatarea danturii Lush Tooth Fairy (mostra) - nu improspateaza respiratia, doar curata si scade pH-ul instant, are o textura de pudra catifelata, foarte fin macinata, cu sclipici (mica sintetica, biodegradabila) si gust destul de slab de bicarbonat de sodiu si serbet de lamaie. Probabil, o voi cumpara in format mare la urmatoarea comanda Lush.

Pasta de dinti Paradontax Whitening - una dintre cele mai curate formule din zona de supermarket (exista si o varianta fara fluoruri), seamana cu Weleda cu sare, dar are un gust sarat mai intens. Pe mine nu ma deranjeaza, dar prefer sa o utilizez mai rar, intai din cauza granulelor de bicarbonat, care sunt mai mari decat la cea inainte mentionata, lucru ce impune periuta manuala, apoi, pentru ca mi se pare prea puternica in conditiile in care nu ma confrunt cu problema careia i se adreseaza.

Pasta de dinti Dontodent Brillant Weiss - diluata, ca mai toate versiunile in ambalaj mai marisor de la ei.

Apa de gura Alverde 5 in 1 - vesnica, cu pauze de incercat diverse.


Monodoze cu gel de dus Sephora - cel cu aroma de flori de cires mi s-a parut mai cremos decat versiunea cu bujor.

Esantion gel de dus Lush Plum Rain - chiar miroase a ploaie, fructat-curat, deloc dulce-gretos, foarte dragut, dar n-as comanda online chestii lichide, plus ca-s foarte overpriced pentru ceea ce sunt in realitate.

Gel de dus / sampon Cosmia cu monoi - mi-a placut, insa prefer parfumul primului incercat din aceeasi linie, cu monoi si frangipani.

Ulei de dus Bioderma Atoderm - fara sulfati si multe alte bazaconii, miroase relaxant, floral-discret, flaconul mare da bine intr-o baie minimalista pe post de solutie universala de igiena corporala. Nu usuca, dar nici hidratant nu este, m-a surprins placut puterea de curatare mare pe care o poseda, apropiata de cea a gelurilor Yves Rocher (care-s cu ALS). Minusuri: pompita dozeaza o cantitate prea mica, pentru un dus imbatranesti apasand-o, textura data, in mare, de glicerina, nu se clateste extrem de usor, e un produs de farmacie care contine parfum si PEGs.

Lotiune pentru igiena intima Jessa Extra Sensitiv - poate indeplini aceeasi functie, de gel universal, ca si cel precedent, daca n-as avea atatea produse si nu m-ar plictisi pe termen lung lipsa parfumului, as regreta doar ca nu vine in ambalaj mai mare. Are o formula curata, fara sulfati, spala si se clateste foarte bine, nu contine agenti filmogeni, nici grasi, nici plasticosi, miroase ca dupa ploaie.

Sapun L'Occitane cu verbina -  desi sugereaza ca ar fi pe baza cu unt de shea, apartinand si unei linii cu asa ceva in denumire, in realitate, contine in principal ulei de palmier, printre alte grasimi vegetale saponificate, nu e ultra cremos, spuma nu-i nici stabila, nici abundenta. Este un sapun hard milled, care curata si se clateste excelent, ambalajul sau e unul biodegradabil, compostabil. Performanta mai buna si la preturi mai avantajoase se gaseste usor si la alte marci, atuul lui ar fi aroma proaspata, naturala, aproape efervescenta, ideala pentru zilele calde.

Sapun TrioVerde cu dafin si petitgrain - o interpretare cremoasa a sapunului de Alep, fabricata in Romania. In general, prefer sapunurile tari, insa iubesc prea mult aroma uleiului de dafin ca sa nu  trec cu vederea consistenta mai sensibila la contactul cu apa.


Rezerva de sapun lichid Balea Sensitive - ori am dat vina degeaba pe sapunurile lor lichide si mainile mi s-au uscat de la altceva pe timpul iernii, ori acesta e, intr-adevar, mai delicat. Nu mi s-a parut cu nimic deosebit de un produs similar de supermarket, mirosea a pudra de talc.

Rezerve de sapun lichid Cosmia cu lavanda - continutul e OK, nu inteleg, insa, de ce le-au facut exact de capacitatea flaconului original, de 250 ml, tinand cont ca e o marime mica din start, in comparatie cu produsele concurente, iar scopul principal ar fi sa existe mai putine fragmente de plastic cu potential poluant libere sa zburde prin natura.


Cam atat, n-au fost prea multe, in ultimele luni am pus iar frana la cumparaturi din impuls, am apelat mai des la solutii low-waste si, pana se mai topesc rezervele, intentionez sa urmez aceeasi linie.

1 comment:

  1. Am notat pasta de dinti din dm,poate data viitoare cand ajung pe acolo nu mai uit sa o cumpar!

    ReplyDelete