Pages

Wednesday, April 24, 2019

Produse terminate (31)

Desi, cu ceva timp in urma, mi s-a luat de postat, motiv pentru care nu am chiar toate produsele ce mi-au trecut prin maini, am reinceput sa la strang, deci, iata-ma revenind pentru inca o tura de empties:



Gel de dus Le Petit Marseillais cu lapte de vanilie - la capitolul eficienta n-am avut surprize, LPM face parte dintre preferatele mele, dar, nefiind o fana a acestei arome, m-a tentat tarziu, dupa ce am citit despre notele de ylang-ylang si fistic. Intr-adevar, e mai light, cu o latura florala,  fara aluzii de patiserie.

Gel de dus Dove Nourishing Secrets Indulging Ritual  - pe cat am urat unele Dove-uri vechi, pe atat imi plac noile geluri din aceasta gama, spala si se clatesc excelent, sunt mai compatibile cu o piele normala sau grasa, fara nevoi speciale. Formula contine aceleasi elemente dubioase de multi ani, care nu-i afecteaza, insa, functionalitatea. Parfumul este aproape identic cu al exfoliantului de mai jos, de lapte de orez, poate, cu usoare note florale mai evidente, desi prezentarea de pe site sugereaza  migdale, vanilie, lapte de ovaz, miere, iasomie si musetel.

Scrub de corp Dove cu lapte de orez si coji de macadamia - cu surfactant si formula non-grasa, nu zgarie pielea, consistenta cremoasa inglobeaza foarte bine particulele naturale, care adera excelent la epiderma, facand intregul proces mai curat, fara produs sarit pe toti peretii. M-a tinut mai mult decat am anticipat, nu este nevoie de o cantitate importanta de produs ca sa-si faca treaba.

Gel de dus Cosmia Sweet Winter - in editie limitata de iarna, cu aroma calda, delicata, de mere coapte, vanilate. Deloc genul greoi, pentru anotimpul rece, super condimentat sau dulce, se simte natural, aproape ca un abur imbatator. Formula curata si se clateste cu usurinta, fiind, pentru mine, cam pe acelasi palier cu cea a gelurilor de la Yves Rocher.


Gel de dus Garnier Respons (Ultra Doux) Maple Remedy - cu ulei de ricin si extract din seva de artar, a fost superb cand gradele cazusera cu mult sub zero. Are o consistenta interesanta, de gel care se simte mai onctuos ca altele, nutritiv, cumva, in timpul dusului si care lasa pielea hidratata. Produce o spuma densa, cremoasa si miroase cateodata a sirop de artar, alteori, capata nuante sintetice si medicamentoase, posibil, de la temperatura ridicata a apei. Aroma parea dulce la adulmecarea directa din flacon, dar s-a dovedit temperata, nu m-a plictisit deloc. As incerca si alte arome daca mai gasesc.

Gel de dus Cosmia Collections cu extract si ulei de trandafir - fara sulfati, dar genul super degresant, cu clatire rapida, aduce in genul apei de trandafir direct din flacon, insa notele se intensifica in timpul dusului, apoi se simt cam o ora dupa uscare.

Lotiune pentru igiena intima Jessa Extra Sensitiv - fara parfum, am mai scris de ea, am cumparat-o din nou.


Lotiune de curatare bifazica Alverde cu ulei de goji si Q10 - la inceput m-am inteles bine cu ea, pentru ca nu avea machiaj de dat jos, dar, pe la jumatate, a inceput sa imi irite tenul. Pentru ca  avea agenti de spalare si mirosea demential a porocale si vanilie, am parfumat cu restul niste pulovere, amestecand-o cu detergentul lichid de rufe. 

Crema-gel Alverde Aqua 24h cu alge marine si acid hialuronic - pentru ten normal si mixt. Mi-a placut, a fost usoara, proaspata, destul de hidratanta, chiar usor matifianta, s-a absoarbit rapid, nu mi-a provocat neplaceri.

Mostre L'Occitane Immortelle Divine - am avut o gramada, imi pare bine ca le-am dat gata pe aproape toate, miros frumos, hidrateaza bine.


Lotiune de corp Bath & Body Works Aloha Waterfall Orchid - inceputa vara trecuta pe corp, terminata pe post de crema de maini. Hidrateaza bine, intra repede in piele, insa mi se pare potrivita pentru uz ocazional, parfumul e intens si persistent, iar formula, deloc curata. Chiar si asa, as incerca si altele, e ceva foarte atragator la ele. Pe vreme calda miroase cel mai bine, la inceput a verde, proaspat, aveam impresia ca a taiat cineva un pepene verde in camera in care am aplicat-o, apoi se simt notele florale, iar spre sfarsit, dupa multe ore, ramane un amestec delicios, cald, ambrat.

Gel de ras Balea cu aloe vera si ulei de avocado - miroase si acesta a pepene verde, functioneaza bine, dar daca m-as baza doar pe un astfel de produs, mi-as cauta ceva mai dens si cremos.


Sampon antimatreata pentru par gras Elseve Phytoclear - cu pirocton olamina, acid salicilic, uleiuri esentiale de cedru, tea tree, lemongrass si menta, plus mentol. E placut, racritor, miroase aproape ca unele sampoane bio, dar cu o tenta dulceaga. Al doilea ulei esential, la care sunt alergica, nu m-a deranjat deloc, deci nu au exagerat cu extractele naturale. Desi l-au promovat ca produs de curatare in profunzime, fara silicon, e un sampon cu putere de curatare medie, pe baza de SLES + cocamidopropyl betaina, In afara de balsam, am luat toata gama si tratamentul leave-in pentru scalp ar fi singurul pe care l-as cumpara din nou.

Sampon pentru par normal Herbal Essences - cu musetel, aloe vera si extract din floarea-pasiunii. Procter & Gamble a ramas cam singura companie mare ce utilizeaza combinatii de surfactanti puternici in produsele Pantene, Head & Shoulders si HE. Gama retro, cu ambalajul clasic, are unele dintre cele mai degresante sampoane de mass-market, fara siliconi, nici nu conteaza carui tip de par se adreseaza. Nu usuca firul, il lasa placut parfumat si stralucitor. Miroase fresh, nota dominanta fiind una efervescenta, acida, dar nu citrica. 

Mostre de sampon / balsam L'Occitane - cu uleiuri esentiale, foarte placute. Samponul nutritiv a fost cel mai racoritor pentru scalp, senzatia e una de lunga durata, insa textura, fiind destinata unui fir uscat, e una de low shampoo, aproape balsam, nu face spuma.

Balsam de par Cien Provitamin Repair & Care - cu diversi siliconi si ulei de macadamia, este hidratant, foarte ok pentru un par fara mari probleme.


Apa de gura Listerine Mild Taste Soft Mint - nu arde, sper sa mai gasesc si alte arome Mild Taste. 

Paste de dinti Biomed Complex si Sensitive, Dontodent Black Shine - primele sunt paste cu hidroxiapatita, fara fluor si sulfati, cea neagra albeste lejer, despre toate am mai scris, sunt de baza.

Pasta de dinti Colgate Natural Extracts cu lamaie si aloe - gustul e minunat, altfel, prea apoasa si tot cu fluor si SLS ca inainte, in ciuda denumirii.


Sapunuri lichide Cien cu flori de migdal si Isana Mango Exotic - ambele bune, al doilea avea, pe langa parfum,  si un dozator super. Nu le-am cumparat eu, asta e, incerc, totusi, in continuare, sa consum versiuni solide.




Sapun solid Un coin de Provence cu patchouli - n-am putut sa-i pastrez ambalajul, fiind de plastic simplu, subtire, care se sfasie.  Fara praf de carbune, culoarea provine de la un oxid de fier, aroma m-a plictisit pe termen lung. Functioneaza bine. dar contine ulei de palmier, deloc eco sau traditional pentru zona de provenienta.



Cam atat, ne reintalnim, probabil, la urmatoarea tura, pana atunci, o primavara frumoasa, vacanta placuta si Sarbatori Fericite!

2 comments:

  1. Ai putut folosi sapunul de Provence pe fata? Pe ambalaj spune doar sa eviti contactul cu ochii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu folosesc sapun obtinut prin saponificare clasica pe ten, din cauza pH-ului bazic si a faptului ca fata e, oricum, mai expusa si la alti factori ce-i deranjeaza echilibrul. In caz de forta majora sau daca as vrea sa testez un sapun mai interesant d.p.d.v. al formulei, n-as avea retineri.

      Delete