Pages

Friday, July 31, 2015

Cien? Sweet!

Daca anul trecut am cam exagerat cu numarul gelurilor de dus achizitionate din Lidl, mare mi-a fost mirarea sa constat ca am rezistat 6 luni din 2015 fara sa le iau de pe raft. Am inca destule, consumate in diferite stadii, insa aromele editiilor speciale care au inceput sa apara de vreo luna incoace s-au dovedit a fi pur si simplu irezistibile.


Cien Indian Fruit Shower Cream a aterizat in cosul meu de cumparaturi abia acum vreo cateva zile, dupa ce l-am ignorat cu succes in saptamana promotiei. Anul trecut le-am luat pe toate trei si stiu cat pot tine daca le utilizez strict pentru ce au fost concepute, asa ca am fost rezonabila acum. Formula nu este diferita de cele vechi, destul de ok, dar nu cremoasa in adevaratul sens al cuvantului, fluida, iar spuma produsa, relativ scazuta. Partea-i forte este, evident, parfumul. Daca la prima mirosire mi s-a parut ca ar fi vorba de fructul pasiunii cu ceva tenta sintetica, in timpul dusului, aduce cu o salata de fructe: struguri, maracuja, mango si prune. Ce ramane pe piele vreme de 1-2 ore dupa spalare e mult mai dulce decat buchetul simtit la contactul cu apa. 

Cien Intimate Body Wash are o compozitie dezamagitoare in comparatie cu vechiul gel pentru igiena intima, nu intr-atat de curata acum si cu mult parfum. Doar alantoina e mai crescuta in procente, aloea-i spre coada INCI-ului, probabil nici conservantii nu-s din plin daca temenul de valabilitate de la desigilare este de doar 6 luni.. Poate numele creeza confuzii si e doar un gel de dus normal, pentru tot corpul, cu un pH usor mai scazut decat media, adaptat zonelor mai sensibile, cel putin, asa arata pe eticheta... L-am cumparat mai mult de curiozitate si datorita flaconului transparent, prevazut cu pompita insa mi se pare foarte comun, spala si se clateste bine, miroase a curat, cumva a  bambus sintetic.. 

La Cien Sweet Sixteen Handwash, lansat in cadrul saptamanii americane,  m-a atras intai aspectul, iar combinatia aromatica nu s-a dovedit a fi mai prejos: bombonele cu note fructate, de zmeura si urme de mazariche parfumata (sangele voinicului), foarte, foarte placuta.

Pe Cien Fig Orchard Handwash l-am reperat inca de anul trecut pe un site Lidl strain, insa, ca in alte atatea cazuri, ai nostri au gasit de cuviinta sa-l aduca in Romania dupa foarte multa vreme de la lansare. Chiar nu stiu care dintre cele doua miresme de sapunuri lichide imi place mai mult, ambele sunt deosebite de ceea ce se gaseste pe rafturile supermarketurilor, fara sa pun chiar la socoteala marcile proprii. Ultimul nu niroase nici el asa cum ma asteptam, a smochine zemoase, ci, surpriza-surpriza, exact a Cien Asia Inspiration, preferatul meu. :D

Ca de obicei, produsele Lidl enumerate mai sus vin in ambalaje de 500 ml, au formule identice (pe categorii), aromele fiind singura variabila, nu contin conservanti problematici, au un raport foarte bun calitate-cantitate-pret si, din cate am observat, se mai gasesc inca la vazare, chiar daca au fost editii limitate (exceptie facand gelul Intimate, din linia Cien permanenta).
Intentionez sa le bag in uz cand se mai raceste putin vremea, pe temperaturile actuale prefer chestii mai putin dulci sau feminine, dar m-au incantat in scurta perioada de testare, nici nu vreau sa ma gandesc la cati litri de geluri o sa detin iar daca Lidl continua sa lanseze editii speciale din ce in ce mai atragatoare. Daca aduceau si in Romania lotiunile de corp asortate dupe-urilor Treaclemoon, era ceva...

No comments:

Post a Comment