Pages

Thursday, April 25, 2013

Comanda iHerb aprilie

Doar de gelul pentu spalarea fetei aveam neaparata nevoie, insa cum s-a ivit ocazia sa-mi maresc arsenalul impotriva caniculei (am inceput din februarie :D), n-am zis nu...




Alba Botanica, Very Emolliant Sunscreen, Sport, SPF 45 (113 g) - l-am mai avut, pielea mea tolereaza foarte bine protectia solara de la AB. Folosesc asa ceva doar cand arde (la propriu) si trebuie neaparat sa ma expun, in rest prefer sa evit soarele prin alte metode, pe cat pot. Sunt din ce in ce mai multe voci avizate in ultima vreme care contesta siguranta acestor topice.

21st Century Care, D-1000, D3, Extra Strength, 110 Tablets - are legatura si cu paragraful de mai sus. :D O doza mai potrivita pentru zile insorite, in lunile reci am luat 5000 UI.

Sampon Giovanni Tea Tree Triple Treat (250 ml) - rezerva pentru vara, al treilea mentolat pe care-l incerc de la aceasta firma.

Alba Botanica, Hawaiian, Facial Cleanser, Pineapple Enzyme (237 ml) - miroase a fresh de portocale, nu a cocktail tropical sau ananas, asa cum m-as fi asteptat. 

Nutiva, Organic Extra Virgin Coconut Oil (445 ml) - uleiul de cocos pe care-l iau intotdeauna.

Now Foods, Silymarin Milk Thistle Extract, 150 mg, 120 Vcaps - un antioxidant ce ajuta la detoxifierea organismului si incetineste degradarea celulara. Motivul principal al achizitionarii: imbunatateste textura si luminozitatea pielii. :)

Mini Chocolove (37 g) - ciocolata cu lapte si coaja de portocala in ciocolata neagra - la fel de belgiana pe cat e Heidi de elvetiana, buna totusi. Preferatele mele de pe iherb raman Dagoba cu lavanda si Green&Black Espresso. Ultima, din pacate, nu mai este comercializata pe site si de multa vreme produsele ramase nu se mai vand la bucata :(

Pliculet de St. Dalfour, Organic Green Tea, Strawberry Rose - freebie.

Healthy Origins, Organic Spirulina, 500 mg, 30 Tablets - freebie.


Coletul a ajuns in 11 zile, via Germania, in stare excelenta. Probabil va mai urma o comanda, cel mult doua pana isi intra vara in drepturi depline. Din experienta anilor trecuti am invatat ca anumite produse specifice anotimpului estival trebuie luate inainte, in iunie-august sunt in mod constant in ruptura de stoc.


No comments:

Post a Comment