Pages

Wednesday, April 10, 2013

Mojito by Fructis

Dupa multi ani in care nu m-am atins deloc de sampoanele din gama Fructis, am cumparat dintr-un foc doua, Citrus Mint Fresh si Citrus Detox.  Garnier a facut curatenie prin formule, acum sunt chiar acceptabile daca iti doresti ceva simplu si eficient. INCI:



M-a atras eticheta ce pomenea de menta si lamaie intr-un sampon fortifiant pentru par normal cu tendinte de ingrasare. Produsele cu citrice imi plac in special vara si iarna, iar fara cele mentolate n-as putea trece prin caldurile din iulie-august. Surprinzator pentru mine, mi-a facut placere aceasta combinatie vesela si fresh in perioada rece a anului. Cuba in a cheap green bottle! :D



Plusuri:

- mirosul. Foarte proaspat, diferit de antica aroma foarte sintetica de mar verde, specifica gamei. Contine ulei esential de menta iute, nu mentol ca alte produse in aceeasi zona de pret.
- prezenta ALS-ului, un surfactant mai putin iritant decat SLS-ul, care, in plus, spala si se clateste mai bine in apa dura (cum este in Romania). Aceasta calitate poate fi si un minus daca produsul nu e folosit punctual. Eu prefer ALS si ALES inaintea SLS, SLES daca nu am si alte variante.
- senzatia de racorire a scalpului in timpul operatiunii de spalare si dupa.
- nu mi-a provocat matreata sau alte iritatii.
- fara siliconi.
- fara parabeni.

Minusuri:

- un compus cuaternar (quat): hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride
- designul inutil al capacului. Rupe unghii si nu poate fi asezat in cap cand a mai ramas putin lichid inauntru.

L-as mai cumpara strict ca sampon care curata in profunzime. :) Nu intarzie ingrasarea parului, degreseaza doar foarte bine si lasa firul stralucitor de la quat, inlocuitorul de silicon. Pentru utilizare frecventa as opta mai degraba pentru aceeasi aroma in varianta 3 in 1, fara sulfati de la Giovanni.


No comments:

Post a Comment