Pages

Saturday, June 1, 2013

Nivea Frangipani & Oil - review

A venit oficial vara, e timpul sa aducem in cabina de dus culoarea lagunelor si parfumul plumeriilor. Glumesc. :)) Este primul gel Nivea pe 2013, posibil si ultimul, dupa surprizele neplacute de anul trecut cu variantele cremoase de la aceeasi firma. Nu stiu ce-i cu trendul oily & oilier urmat si de Dove: nu spala cum trebuie, nu se pot clati, imbacsesc porii. Cu cele din gama Fresh n-am avut niciodata probleme, asa ca albastruiul mi s-a parut ok la prima vedere.




Descrierea producatorului:

Formula de ingrijire cu ulei de perle si parfum proaspat Frangipani lasa pielea matasoasa.
Trezeste-ti simturile cu aroma revigoranta a florilor havaiene de Frangipani pe masura ce gelul de dus matasos imbogatit cu ulei de perle se transforma intr-o spuma bogata si iti lasa pielea neteda si catifelata.
Compatibilitate testata dermatologic.


INCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Disodium Cocoyl Glutamate, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Benzophenone-4, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Linalool, Citronellol, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 77492, CI 42090.


Plusuri:

- designul flaconului, aspectul gelului.
- spala bine, fara sa usuce pielea. Adica la limita cu scartaie de curatenie.

Minusuri:

- compozitia, in special prezenta parabenilor. N-ar fi prima firma care se incapataneaza sa-i mentina in formule, insa in urma unui test efectuat in Danemarca la inceputul lui aprilie a.c. a reiesit ca varianta Water Lily & Oil depaseste nivelul maxim de propylparaben recomandat de Comisia Stiintifica pentru Siguranta Consumatorului din UE. In plus, nu avea trecut in INCI ingredientul phenoxyethanol. :) Din cele 66 de produse verificate, se remarca si alte cosmetice Beiersdorf cu derapaje (aka concentratii record de disruptori endocrini): balsamurile de buze Labello, deodorantele Dry Comfort & Fresh Natural 48h Nivea, crema hidratanata Aqua Sensation Nivea.
- aburelile publicitare: ulei de perle? Perle de ulei (din floarea-soarelui) nu mai suna asa glam. :)) Hydra IQ? Nicio diferenta fata de majoritatea gelurilor. Poate doar in consistenta spumei rezultate, lejer mai cremoasa si nu prea abundenta.
- parfumul. L-am cumparat cand inca era rece afara, gandindu-ma ca notele aromatice se vor dezvolta in contact cu apa fierbinte sau odata cu urcarea temperaturii exterioare. Ramane placut, dar foarte sintetic.


Recunosc, am trecut cu vederea ingredientele din cauza inflorescentei exotice de pe eticheta, nu foarte intalnita in produsele usor accesibile. Mai inteligent din partea mea ar fi fost sa caut plumeria - frangipani - tipanie pe iHerb, as fi gasit-o in game mai curatele, fara sulfati, care stiu din experienta ca miros fantastic. Sau, ramanand tot la Nivea, sa fi pus mana pe una iubirile mele apuse, varianta Lemon & Oil, pe care am luat-o constant pana acum cativa ani gratie notei comune cu Sisley - Eau de campagne: frunze de tomate zdrobite.

In concluzie, o sa ocolesc in continuare produsele de baie ale acestei firme, cel putin pana isi mai actualizeaza formulele.

 





5 comments:

  1. garantat m-as umple de bubite si bubisoare de la el... :(

    ReplyDelete
  2. Sincer nu am vazut blogger mai mofturos ca tine. Nici sapunurile/ gelurile de dus nu sunt bune. Oare are ceva firma curaj sa-ti trimita produse pt testare?:)). Nu ma intelege gresit, acuma te-am descoperit si imi place blogul da mna. ma uimesti:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. apropo, sunt fata, e contul prietenului meu:)))

      Delete
    2. Imi place sa despic firu-n 4, nu-s mofturoasa. Ma pricep la PR, asa-i?
      Merci pentru ganduri, Vladut! :P

      Delete