Pages

Sunday, June 16, 2013

Palmolive Mediterranean Moments Argan Oil from Morocco and Almond - review

De cateva zile incerc sa ma imprietenesc cu doua dintre gelurile de dus din noua gama intitulata inspirat si estival Mediterranean Moments. Nu ma atrag in mod deosebit texturile sub forma de crema, in special vara, totusi nu m-am putut abtine. :D Nu avusesem de multi, multi ani flacoane mate de la Palmolive...


Clipele mediteraneene vin in 3 combinatii:

*petale de trandafir din Turcia & lacramioare
*caise din Italia & capsune
*ulei de argan din Maroc & migdale






Producatorul promite ca pielea ta devine catifelata, placuta la atingere si miroase fascinant.


Adevarat, dar...

Mi-au placut din prima notele orientale fine, parea extrem de familiar. Initial, eram sigura ca aduce a Cleopatra Hammam, o crema de dus de la Cadum pe care o ador, apoi, dupa o zi, mi-a picat fisa: este aproape identic cu Palmolive Orient Rituel Energy. Au reciclat parfumul! :)) Miroase tot a santal si ghimbir, doar mai potolit, cu usoare accente vanilate. Nu simt nimic ce ar avea legatura cu migdalele. In rest, la fel ca restul gelurilor din gama Naturals: alb, cremos, produce o spuma destul de consistenta, pielea ramane hidratata.
Singurul lucru care nu m-a deranjat: cu toate ca se clateste relativ usor, lasa (pe alocuri, cu toate instrumentele de exfoliere) un film dezagreabil. Probabil de la polyquaternium-7, ca-n rest ar fi putut scrie poate contine urme de ulei de argan si extract de migdale, atat de relevante sunt in formula.

Chiar daca imi place mult parfumul, deja a venit caldura, iar eu prefer pentru aceasta perioada a anului geluri cu note fresh si textura mult mai lejera.

Ingrediente:



De la produsele Palmolive nici n-as putea sa am asteptari nerealiste legate de compozitie, unicul lucru care ma atrage la ele este aroma, de multe ori originala. Sper sa aduca si la noi noul Ayuritel (Orient Rituel) Peaceful, e cu iasomie, m-ar incanta peste masura. :)
 




2 comments:

  1. nici pe mine nu ma prea tenteaza cremele de dus, dar uneori am gasit produse care mi-au placut.

    palmolivul asta insa nu l-am incercat.

    ReplyDelete
  2. Eu nu l-am vazut prin magazine. Cred ca l-as fi luat pe primul si pe ultimul, in teste :D

    ReplyDelete