Pages

Friday, June 14, 2013

Peeling zilnic Cien Moisturizing Aquarich - review

Nu mai e niciun secret ca Lidl are incluse in oferta cosmetice low-cost cu formule foarte bune. In urma cu doi ani am facut cunostinta pentru prima oara cu un produs Cien si am ramas placut impresionata. Apoi, nu stiu cum se face, am uitat complet de marcile proprii acestui supermarket pana vara trecuta cand, cautand pe Google compozitia unui alt produs de la alta firma, am nimerit in zona italiana a internetului, plina de review-uri pozitive pentru Iseree, Cien, Suhada & co. Din acel moment si pana acum, am reusit sa consum ceva flacoane, unele doar ok, altele foarte. Subiectul postarii apartine celei de-a doua categorii. 


Instructiuni de folosire si ingrediente:


Asa cum ii spune si numele, este vorba de un gel pentru spalarea si exfolierea zilnica a tenului normal si mixt, aproape identic cu varianta normala. Le-am cumparat pe ambele dintr-un impuls in urma cu fix o luna (detalii aici) si nu pot decat sa ma felicit pentru gest. Foloseam pe atunci gelul Alba Botanica Pore Purifying Pineapple Enzyme, care a cazut in dizgratie imediat dupa prima testare a celui in discutie.

Cien Daily Exfoliating Facial Wash imi aduce aminte, ca aspect si parfum, de gelul Aqua Sensation de la Nivea, iar ca eficacitate si performanta de baza de spalare neutra Aroma-Zone. E un fel de strutocamila cu sistem de surfactanti delicati, fara parabeni, formulat mai mult decat decent pentru 7 lei/150 ml. In afara unor specialitati de baie proprii DM, este pentru prima oara cand vad decyl glucoside in capul listei intr-un produs care nu-i etichetat bio/organic si care se gaseste aproape peste tot, la un pret derizoriu.


Plusuri:
  • compozitia, departe de a fi perfecta, totusi, surprinzatoare daca ne gandim la provenienta.
  • spala foarte bine, se clateste usor. La contactul cu apa, gelul se transforma intr-o crema fina, fara spuma foarte evidenta. Fiind delicat, necesita uneori repetarea operatiunii pentru o senzatie de curatenie perfecta.
  • lasa pielea moale, matifiata, fara reziduuri. Nu hidrateaza, insa senzatia de confort dupa limpezire este crescuta.
  • miroase destul de slab si neutru.

Minusuri:
  • granulele exfoliante, pe langa faptul ca-s poluante pentru mediu, sunt cam putine, neagresive, si, per total, inutile. (Cealalta varianta de gel nu le contine si este parfumata diferit, in rest, ambele sunt identice ca INCI).
  • textura cam vascoasa, pe care n-as recomanda-o in combinatie cu o perie de spalat tenul, fie ea manuala sau electrica, deoarece are tendinta de a se depune la baza firelor, oricat ai clati.


Trecand peste aspectul auster, pot concluziona ca e un gel excelent, care poate da clasa lejer multor produse impinse in fata pe nicio baza de campanii publicitare agresive.

4 comments:

  1. L-am cumparat si eu cand a fost in oferta si am inceput de ieri sa il folosesc. La prima vedere imi place foarte mult, mai astept putin sa ma pronunt complet. Singura problema cu cosmeticele Cien este faptul ca nu se afla in oferta permanenta pe rafturi. Cred ca ar trebui sa facem o petitie - sigur am avea succes :)
    www.ioanarosu.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alta problema e ca nu le aduc pe toate, de exemplu gama Suhada.

      Delete
  2. Eu tot din impuls mi-am luat gelul de curatare de la ei (exfoliant mai aveam acasa garla) si am ramas foarte impresionata de cat de gros e. Si chiar face treaba. O sa gasesti si parerea mea pe blog *in curand, pe un blog din apropierea dvs!*

    Btw, faaaain blog, unde ai stat ascunsa pana acum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am si impulsuri dese legate de inghetatele si diversele lor bombonele cu soc! :)) Merci, prin alte colturi ale internetului.

      Delete