Pages

Sunday, June 30, 2013

Produse terminate (3)

Intentia mea nu a fost sa fac postari lunare cu acest titlu, dar realitatea continua sa ma surprinda:


Trei geluri de dus de care am vrut neaparat sa scap pentru ca ma deranjau olfactiv:

Yves Rocher cu ylang-ylang - floarea imi place mult, aroma acestui produs, mai deloc: ma duce cu gadul la aerul incarcat de lumanarile reciclate din biserici. o_O

Yves Rocher cu rodie - senzatia de prospetime ar fi singurul plus, altfel mirosul e artificial (inainte si in timpul dusului), cu note lejere de plastic topit si ulei. Ce ramane pe piele si in aerul din baie seamana mai degraba cu un soi parfumat de mere rosii.

Gel de dus Method Pure Naked cu magnolie si aloe vera (iherb) - detalii, aici.

Pasta de dinti Jason PowerSmile Powerful Peppermint (iherb) - m-am chinuit luni de zile sa o termin, are un gust oribil care imi induce senzatie de voma. Citind review-urile negative, am constatat reactii similare, deci nu a fost vorba de vreun lot cu probleme. Anumite persoane cu sensibilitate crescuta la menta (manuta suuus! :D) percep mai intens compusii amari din uleiul acestei plante decat mentolul. Explicatie gasita pe net, e prima oara cand mi se intampla asa ceva, vinovate ar putea fi alte extracte. In plus, contine carageenan si extract din samburi de grapefruit (foarte posibil sa mascheze conservanti chimici: parabeni, triclosan s.a.), iar efectul puternic abraziv nu mi se pare de neglijat (carbonatul de calciu e primul ingredient, albirea, rapida si vizibila).


Ata dentara Eco-Dent Gentle Floss, Mint (iherb) (91,44 m) - excelenta, la fel ca pudrele efervescente de la acelasi producator. Subtire si usor aplatizata, aromatizata foarte slab de la multiplele extracte benefice cu care-i imbibata, este de 2 (sau 3) ori mai lunga decat un produs similar de supermarket.


Sampon cu lavanda si trandafir de Grasse Garnier Ultra Doux Heritage de Provence (250 ml) - n-am putut sa-l iau doar pe cel cu rozmarin, dupa care m-am deplasat la inceputul anului, arata prea dragut pe raft. :)) Nici macar nu ma dau in vant dupa lavanda in cosmetice, este o aroma neutra in capul meu, alaturi de cele cu influente marine. Chiar daca promite stralucire, polyquaternium-10 au toate produsele similare ieftine care se dau fara silicon. Ca majoritatea UD-urilor, e un sampon simplu (SLES + betaina, fara parabeni), nici bun, nici rau, facut sa spele si cam atat. Singura diferenta fata de vechile game: Heritage de Provence contine uleiuri esentiale. Trandafirul nu se simte distinct, doar indulceste asprimea lavandei. L-am terminat spaland periile de par si pensulele de machiaj. Esther cu miere & lavanda de la Apimond ii da clasa lejer! :)

Fond de ten Max Factor Pan Stick (9g) - prea mare puterea de acoperire, l-am folosit mai mult pe post de anticearcan/corector.

Crema anticelulita forte Cosmetic Plant (250 ml) - putin lipicioasa dupa aplicare, de aceea am si utilizat-o doar seara. Textura e de crema-gel de culoare verzuie, miroase putin a ierburi, are un vag efect racoritor si, asociata masajului intens, pot spune ca a avut un oaresce efect drenant. A fost sub forma de cadou atasat unei reviste din lunile trecute, nu o luam daca stiam ca INCI-ul de pe site nu corespunde cu cel de pe eticheta.  Pacat, Cosmetic Plant baga compusi activi interesanti in baze nu tocmai curate.

Ingredientele de pe site:


Ingredientele de pe ambalaj:

aqua, glycerin, stearic acid, paraffinum liquidum, alcohol denat., caprylic/capric triglyceride, petrolatum, propylene glycol, cetyl alcohol, hedera helix extract, calendula officinalis extract, origanum vulgare extract, aesculus hippocstanum seed extract, siloxanetriol alginate, caffeine, butylene glycol, coffea robusta seed extract, dimethicone, glyceryl stearate, ceteareth-25, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, c13-14 isoparaffin, laureth-7, polyacrylamide, triethanolamine, sodium benzoate, disodium EDTA, butylphenyl methylpropional, alpha-isomethyl ionone, citronellol, hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, linalool, parfum, BHA, methylparaben, sodium methylparaben, propylparaben, sorbic acid, potassium sorbate, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiaizolinone, CI 42090.


Gel de dus Kaufland K Care Caribbean Days (300 ml) - ok, cam apos, deci se consuma repede, INCI si alte detalii, aici.

Mini gel de dus Yves Rocher Plaisirs Nature cu mure (50 ml) - produce mai putina spuma decat alte geluri YR, miroase sintetic din flacon si in timpul dusului, insa aroma ce ramane pe piele e diferita, mai placuta, ca si in cazul celui cu rodie din gama Jardins du monde.


Pe cat de mult imi face placere sa testez noutati, pe atat ma streseaza flacoanele de toate marimile si culorile deschise si (semi)abandonate. 10 in minus!

4 comments:

  1. Ai adunat ceva, nu gluma. Gelul de la Kaufland l-am terminat si eu, dar in varianta Oriental Nights. Cel prezentat de tine mi se parea cam dulce la miros.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miroase dulce din flacon, in contact cu apa e mult mai slab mirosul.

      Delete