Pages

Friday, June 7, 2013

Noua comanda Yves Rocher


Eram de ceva timp hotarata sa-mi cumpar hidratantul, insa asteptam momentul oportun. :D Care s-a ivit sub forma ofertei de la sfarsitul lui mai ce continea parfumul, asa ca am plasat prima mea comanda dintr-un catalog fizic YR:





*crema-gel Hydra Vegetal (50 ml) - asa cum spune claim-ul, pastreaza pielea hidratata pe tot parcursul zilei. Mostra din comanda precedenta m-a convins ca-mi trebuie pentru vara.

Geluri de dus din gama Jardins du monde (in mod normal, nu le-as fi acordat prioritate acestora, am fost constransa de oferta foarte limitata):

*Grenade d'Espagne (200 ml) - in mod sigur, cel mai naspa gel YR pe care l-am putut adulmeca pana acum. Unde-i rodia?? Miroase foarte sintetic, departe de fructul adevarat, a plastic topit amestecat cu ceva gras, brrrr!!! Poate o fi altfel la contactul cu apa, sper...

*Riz violet du Laos (200 ml) - ma asteptam sa-mi displaca, a fost o surpriza agreabila. Se simte, intr-adevar, orezul fiert, dar, din fericire, domina un parfum extrem de reconfortant. In plus, avand o textura cremoasa, contine mai multe substante skin friendly decat formulele mai simple, sub forma de gel.

*Aloe Vera Bio (200 ml) - certificat Ecocert Greenlife. N-are nicio legatura cu mirosul ierbal-amarui al plantei la care face referire, seamana mai degraba cu bomboanele de ghimbir, dulci-picante.

*sampon cu urzica, pentru curatare in profunzime (300 ml)

*sampon cu nalba, pentru volum (300 ml)

Sunt primele sampoane pe care le incerc, m-am ferit pana acum de produsele destinate parului de la aceasta firma. Vechiul balsam cu musetel m-a lecuit pentru multa vreme de experimente, s-ar plasa pe-un loc fruntas la categoria cele mai proaste cosmetice din toate timpurile. Cum insa au actualizat formatele si formulele deopotriva, de ce nu? Astea doua aduc a buruiene proaspat cosite, aroma foarte potrivita pentru mine pe canicula.


Cadouri:

*apa de parfum Comme une evidence (50 ml) - a ajuns deja la cineva care il iubeste.

*mascara Volume Deploye Waterproof

*detangling styling water pentru toate tipurile de par (200 ml) - iubesc teiul, chiar intentionam sa testez samponul corespondent, insa lipsea din oferta asta, asa ca m-au nimerit la fix. :) L-am folosit de cateva ori, nu m-au impresionat efectele, insa parfumul e perfect! Merge si pulverizat pe lenjeria de pat inainte de somn.

Sper sa se dovedeasca a fi macar ok pe termen lung, revin mai tarziu cu detalii unde e cazul.







3 comments:

  1. mi-ai adus aminte ca am si eu niste mostre din acel hidratant :).


    sa te bucuri de ele :).

    ReplyDelete
  2. Am vrut sa dau si eu comanda din acel catalog, da fiindca era prima comanda ca si client, nu am putut.
    PS: Tocmai ti-am citit blogul cap-coada, noroc ca nu erau prea multe postari. Imi place mult cum scrii, te-am adaugat la blogroll.

    ReplyDelete