Pages

Wednesday, August 3, 2016

Ultra Doux Mythic Olive (primele impresii)

Desi in supermarket-uri a inceput sa-si faca aparitia doar de cateva zile, am gasit gama intreaga, ca niciodata, prima oara intr-un magazin de cartier, in urma cu o saptamana si ceva. Bineinteles ca a mea a fost! Bune, rele, eu cumpar toate noutatile Ultra Doux pentru ca am o mica obsesie, am mai mentionat asta pe aici.

Mythic Olive constituie o noutate pentru piata noastra, in realitate Garnier Romania a adus-o tarziu, ea fiind lansata in Franta in ianuarie 2015. Partea pozitiva ar fi ca in acest moment exista tone de review-uri in diverse limbi, imposibil sa nu-ti faci o parere aproximativa. Stiam, inainte sa le cumpar, ca m-as impaca bine cu masca sau balsamul, despre care multe persoane au scris ca ar fi cele mai cele scoase pana acum sub denumirea de Ultra Doux. Wahre Schätze, Ultimate Blends sau cum s-or mai numi in diverse tari...


INCI SAMPON (400 ml): aqua/water, sodium laureth sulfate, coco-betaine, cocamide mipa, sodium chloride, sodium benzoate, sodium hydroxide, olea europaea oil/olive fruit oil, ppg-5-ceteth-20, peg-55 propylene glycol oleate, peg-60 hydrogenated castor oil, polyquaternium-10, salicylic acid, limonene, benzyl salicylate, benzyl alcohol, amodimethicone, propylene glycol, carthamus tinctorius seed oil/safflower seed oil, citric acid, laureth-5 carboxylic acid, hexyl cinnamal, parfum/fragrance.

INCI BALSAM (200 ml): aqua/water, cetyl alcohol, glycerin, amodimethicone, ci19140/yellow 5, hydroxyethylcellulose, stearyl alcohol, olea europaea oil/olive fruit oil, behentrimonium chloride, trideceth-6, chlorhexidine digluconate, limonene, benzyl salicylate, benzyl alcohol, isopropyl alcohol, dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, alpha-isomethyl ionone, myristyl alcohol, carthamus tinctorius seed oil/safflower seed oil, caramel, cetyl esters, cetearyl alcohol, cetrimonium chloride, bht, citric acid, hexyl cinnamal, parfum/fragrance (F.I.L. C170513/1).

INCI MASCA (300 ml): aqua/water, behentrimonium chloride, stearyl alcohol, cetyl alcohol, glycerin, candelilla cera/candelilla wax, amodimethicone, cetyl esters, isopropyl alcohol, parfum/fragrance, ci19140/yellow 5, phenoxyethanol, olea europaea oil/olive fruit oil, trideceth-6, chlorhexidine digluconate, limonene, benzyl salicylate, benzyl alcohol, alpha-isomethyl ionone, carthamus tinctorius seed oil/safflower seed oil, caramel, cetrimonium chloride, hexyl cinnamal, (F.I.L. C170518/1).

INCI LEAVE-IN (200 ml): aqua / water, paraffinum liquidum / mineral oil, cetearyl alcohol, cetyl esters, ci 19140 / yellow 5, phenoxyethanol, olea europaea oil / olive fruit oil, behentrimonium chloride, trideceth-6, limonene, benzyl salicylate, benzyl alcohol, amodimethicone, isopropyl alcohol, alpha-isomethyl ionone, caramel, carthamus tinctorius seed oil / safflower seed oil, cetrimonium chloride, coumarin, hexyl cinnamal, parfum / fragrance. (f.i.l c169673/1).



  • samponul e unul translucid, nu contine coloranti, are o consistenta foarte fluida, produce o spuma cremoasa, curata foarte bine si lasa, dupa clatire, un film perceptibil (nu in sensul de incarcat, ci de reparare. Sub apa, parul se simte foarte matasos, dupa uscare, foarte moale si lejer).
  • la prima utilizare, am turnat, senina, cantitatea de sampon pe care o folosesc, in mod normal, aceeasi de la alte versiuni de Ultra Doux, produse bio sau nu. Hello clatire indelungata si cu nervi... Data urmatoare am dozat putin, gradual si s-a clatit mult mai usor. Fantastic, flaconul meu de 400 ml (cel normal nu era disponibil la momentul achizitiei) chiar are o formula ceva mai altfel decat suratele vechi si o sa ma tina o vesnicie! Fapt ce nu ma incanta, pe maini se comporta exact ca Head & Shoulders sau Clear: imi zbarceste pielea, e cel mai degresant Ultra Doux incercat pana acum, in ciuda multitudinii de substante adaugate pentru a masca efectul. Din fericire, pentru pielea capului e ok, nu simt nimic in neregula, nu mi-a provocat neplaceri.
  • trebuia sa mai astept, sa iau flaconul standard, stiu sigur ca nu o sa intind mana dupa el pe termen lung, are o compozitie cam prea plina de agenti filmogeni pentru scalpul meu. S-ar putea sa fie din cauza caldurii din ultimele saptamani, ori pentru ca linia se adreseaza unor texturi de par / tegumente mai uscate, insa una sau ambele cauze imi accelereaza ingrasarea parului.
  • singurul sampon Ultra Doux pe care nu l-am putut utiliza sub nicio forma a fost cel cu shea si avocado, prea greoi, insa Mythic Olive, chiar daca-i tot pentru par uscat, nu creeaza aceleasi probleme. Intr-adevar, asa cum promite, noua linie nu lasa senzatia de par incarcat, gras, desi chestii care se lipesc de cuticule contine din plin. Ingredientul-vedeta: amodimethicone, un silicon asa-zis "usor", ce se fixeaza doar pe zonele afectate ale firelor de par si care, spre deosebire de alti siliconi sau quats, nu se depune in straturi la fiecare aplicare, ca, in timp, sa imbacseasca parul. In plus, poseda o structura ce confera stralucire deosebita. Iar toate astea nu provin direct din masline, greenwashing-ul si Garnier...
  • "miticul" ulei de masline trebuie cautat cu lupa in formula, e pus in cantitati infime, dupa colorant. Alaturi de ceva ulei "mirobolant" de sofranel...
  • am mai povestit cum niste produse Ultra Doux mi-au provocat rinita in timpul spalarii. Nu mai e cazul, o alta noutate ar fi parfumul discret al noii linii, e o placere sa nu fii ametita in sensul rau sau sa stranuti continuu cat astepti sa actioneze balsamul. :) Aroma nu are nicio tangenta cu maslinele, fiind una placuta, de Antillone, flori albe si condimente calde (descrierea am gasit-o la lotiunea de corp cu acelasi nume si care nu se gaseste la noi, insa unele notele coincid cu ce percepe nasul meu); mere, pere, orhidee alba Cataleya, urme de mosc si vanilie.
  • masca are o textura foarte densa, merge lasata cat mai mult in par, fara sa curga.
  • leave-in-ul, pe baza de ulei mineral, trebuie dozat cu foarte mare atentie, deoarece nu se simte dezagreabil cand e aplicat in exces, dar arata gras. Defineste el, cumva, suvitele si le imprima o anumita miscare, insa nu-l consider necesar decat in cazul unui fir foarte uscat sau puternic afectat de placa, decolorant s.a.


Asa arata parul meu cu Ultra Doux Mythic Olive, dupa ce s-a uscat natural (partial), apoi a fost prins cateva ore in varful capului:


Mi-au ajuns cateva folosiri sa-mi formez o parere, oricum, eu nu urmez o rutina stricta, imi schimb produsele in functie de ingrediente, temperatura, umiditate, chef s.a., favorizandu-le pe cele ce imi mentin scalpul sanatos. Momentan, m-am intors la chestii mai fresh, mentolate, las Olive Mythic-ul pentru toamna-iarna.

Nu cred ca o sa mai cumpar vreodata samponul si leave-in-ul crema, masca e ok, dar cam densa pentru gusturile mele (are si ceara vegetala), insa balsamul imi place foarte mult, atat la textura, cat si la cantitatea de silicon light oferita (cea mai mare dintre toate produsele MO).


Mi-am facut si hatarul acesta, acum imi mai doresc sa incerc linia pentru ingrijirea corpului Ultra Doux, in special, gelurile de dus, sper sa apara si la noi cat mai curand.

1 comment:

  1. o Sa ma uit si eu dupa ele! Astazi am fost in kaufland, au bagat la oferta sampoanele si balsamurile de par marca prorpie, la 2.69 bucata. Am luat cate doua seturi, unul pentru par vopsit, si unul pentru par degradat!

    ReplyDelete