Pages

Sunday, June 8, 2014

Comanda iHerb - mai 2014

Cea mai recenta captura de pe minunatul site imi confirma din nou un lucru de care sunt constienta de putin timp: pofta de experimente s-a diminuat drastic, se pare ca mi-am gasit, dupa cativa ani, cateva produse la care ma pot intoarce oricand cu placere. Partea proasta ar fi ca producatorii americani schimba intr-o veselie formulele, astfel incat, vrand-nevrand, incerc noi cosmetice chiar si cand n-ar fi cazul. :))

Cu exceptia fardurilor, marcile/produsele de mai jos pot sa afirm ca intra la preferate, au mai fost in cosul iHerb, unele de mai multe ori:


Sampon Aubrey Organics GPB Nutrient Blast - trial size, dar dupa criterii americane, adica aproximativ jumatate dintr-un produs-standard pentru piata europeana (118 ml). Fiind la oferta, a costat doar 1$, deci nu aveam ce pierde. Ma cam feresc de proteine, insa am fost curioasa sa vad cum functioneaza noua formula, nu prea iubita, se pare. Produsele Aubrey Organics nu-mi sunt straine, cand am aflat de iHerb, drept in ele m-am bagat. Am folosit 3 balsamuri si 5 sampoane full size, 2 sampoane trial size, pot sa spun ca exista diferente foarte mari de la unul la altul. In general, sampoanele au pH ridicat, apropiat de al sapunurilor (desi nu contin asa ceva), iar balsamurile, de consistenta unor masti, hidrateaza si emoliaza excelent, insa nu ajuta la descurcarea parului. Nu le-as recomanda persoanelor ce nu urmeaza o rutina perfect naturala, sunt genul de cosmetice organice care, pentru a da rezultate, nu se combina cu produse si instrumente de coafat conventionale.

Balsam de par Aubrey Organics GPB Nutrient Blast - idem.

Balsam de par Lafes Earthly Delight - i-au schimbat putin si flaconul, nu numai formula. Nu l-am incercat inca, dar am impresia (nu cred ca ma insel, in cazul samponului e adevarat) ca i-au mai taiat din parfumul excesiv si persistent, ceea ce ar merita o bulina mare si alba. Compozitia e de-a dreptul yummy si merge foarte bine si pe post de masca lasata sa actioneze mai multa vreme  inainte/dupa spalare. Cred ca il voi utiliza impreuna cu sampoanele de la Apimond (care nu lasa nimic hidratant sau nutritiv pe fir dupa clatire), samponul asortat merge si simplu pe parul meu, eventual cu putin leave-in.

Nestle Carnation Malted Milk - e bun cu lapte rece sau inghetata, dar cel mai mult imi place direct din cutie, alaturi de o cafea amara. Versiunea cu ciocolata nu-i grozava, iar cea de la Ovaltine are gust sintetic, cumva metalic.

Pasta de dinti Desert Essence Cool Mint - curata chiar mai bine decat vechile variante DE, se lichefiaza mai tare in timplul spalarii, are o compozitie similara pastei de albire de la Jason. Gustul este cam prea cool pentru mine, nu contine menta, insa wintergreen-ul e mult mai intens decat in combinatia Tea Tree & Neem.

ZOI Research, 5-HTP, 100 mg - le-am mai incercat pe cele de la Doctor's Best, sper sa functioneze la fel de bine. O doza la 24h relaxeaza, doua taie complet pofta de mancare.

Fard de pleoape mono E.L.F. Pebble - n-am avut nimic de la E.L.F. pana acum, trebuie sa iau o piatra-n gura. :)

Fard de pleoape mono E.L.F. Mystic Moss - mai pigmentat decat precedentul, arata ca un gri frumos in orice lumina, am ochii verzi si nu l-as fi folosit daca batea prea evident in nuanta sugerata de nume. In lumina naturala, fara primer:


Clestisor - freebie.


Coletul a ajuns la posta de cartier in 14 zile calendaristice, prin Suedia, nefiind insotit de vreo factura. Parca scria de o vreme ca mailul de confirmare tine loc de asa ceva, dar abia acum a sosit fara. In plus, observ ca s-au ecologizat puternic, am gasit in pachet doar o bucata anemica de hartie care nu putea amortiza nimic, pungile ziplock aproape ca au disparut...





2 comments:

  1. Sa te bucuri de ele si sa le folosesti cu mare drag.
    Cem mai mult ma tenteaza balsamul de par Lafes Earthly Delight.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! ED e foarte hidratant si nutritiv, iar pe timpul verii, cand temperaturile sunt ridicate, are o textura superba.

      Delete