Pages

Friday, July 11, 2014

Comanda iHerb - iunie 2014

Se pare ca cei de la iHerb iar nu mai fac fata solicitarilor, cu toate ca au acum doua depozite. Imi amintesc de mutarile din trecut, precedate de aceleasi plangeri constante ale clientilor, apoi mergea totul ca pe roate, cel putin o perioada. Daca mai adaugam si viteza cu care se proceseaza coletele la noi.. nici n-ar fi de mirare ca ultima comanda mi-a scos peri albi. Pe scurt, americanii au expediat abia dupa patru zile de la efectuarea platii coletul, care a mai calatorit inca o luna pana pe plaiul mioritic.

N-am luat vreo minunatie, insa toate produsele au o latura practica de care nu ma puteam lipsi multa vreme si mi-ar fi parut rau sa nu mai ajunga la mine:


Balsam de par Aubrey Organics Rosa Mosqueta - varianta mini, 1$ pentru 118 ml. Sunt curioasa de efecte fiindca in mod normal nu l-as cumpara full size, e cel mai scump balsam al marcii si, din experienta mea cu balsamurile AO, nu ma pot astepta la alte efecte in afara de o hidratare intensa, nu la modul oferit de produsele de supermarket sau de salon. Am avut in trecut samponul-pereche, mi-a placut, dar pe atunci miroasea a trandafir a l'ancienne. :D Acum au schimbat parfumul cu unul de mere rosii.

Ulei de neem Now Foods - se gaseste si la noi, insa am preferat sa-l iau de pe iHerb deoarece era mentionat clar ca extragerea s-a facut fara solventi, iar volumul mare de vanzari scade enorm posibilitatea de a ma alege cu vreun ulei care a stat cu anii nevandut sau pastrat in conditii nepotrivite. Sper sa fie un inlocuitor de succes pentru uleiul de tea tree, studiile confirma chiar mai multe proprietati benefice, nu numai pentru om. Daca reusesc sa trec peste mirifica aroma. :D Inca nu l-am aplicat pe fata sau pe scalp, lasat sa actioneze cateva ore in caldura, dar, direct din sticla si intins putin pe degete, nu miroase chiar atat de rau pe cat ma asteptam si confera un finish matasos.

Acid ascorbic (vitamina C) pudra Nutribiotic - din descriere, pare mai ok decat cea pe care o luam pana acum, de la Now Foods. Nu ma intereseaza prea mult provenienta si gradul de purificare, intern o consum rar, prefer sa-mi iau doza dintr-o alimentatie normala, mai ales acum, vara. M-a atras gramajul generos, ideal pentru destinatia pe care i-o ofer: indepartarea clorului si a mineralelor din apa. Adica un fel de apa de ploaie home-made. :D O folosesc pentru clatirea finala a parului sau, cand dispun de mai mult timp liber, chiar pentru spalare. E mai complicata ultima optiune, insa rezultatele vorbesc de la sine. Functioneaza atat de bine, incat nu m-as intoarce niciodata la sampoanele chelatoare (de salon, doar astea sunt disponibile la noi). Am mai experimentat in trecut cu diferite concentratii de zeama de lamaie, otet de mere, de vin, balsamic s.a., nimic nu se compara cu vit. C. Pur si simplu, produsele de curatare, cu sulfati sau nu si tratamentele se comporta total diferit intr-o astfel de apa.

Lotiune antirid Alpha Hydroxy Neoteric - nu ma incanta formula, tipica produselor dermatocosmetice, insa concentratia de acizi si raportul calitate/pret, da. Am cumpara-o special pentru sfarsitul lui iulie si august, perioada din an in care tenul meu isi face de cap la puterea a doua daca nu-l tin in frau cu substante ce pot contracara efectele negative generate in principal de temperaturile crescute. Prima impresie: e mai light decat ma asteptam, ziua ma deranjeaza piscaturile si imi face tenul sa transpire, deci ramane sa o utilizez pe timpul noptii, cand un strat mai gros chiar nu mai conteaza. Sper sa folosesc o mare parte din ea pana isi schimba proprietatile, flaconul e imens raportat la ambalajele europene si la cate creme obisnuiesc eu sa consum.

Eco-Dent Extrabrite - pudra de dinti pentru albire, fara fluor. Detalii am scris aici, iubesc aceasta gama.

Eco-Dent, GentleFloss - varianta cu menta ca masura de precautie, desi nu cred ca m-ar irita nici cea cu scortisoara, nu se simte aproape nicio aroma din cele listate la ingrediente. Si pe aceasta am mai avut-o si o voi mai cumpara, cata vreme va fi posibil. Nu numai ca e perfecta pentru mine, dar lungimea de 91,44 m inseamna scutirea de-o grija pe o perioada destul de mare.

Freebies (al doilea a fost 0,25$, deci tot aia) : un pix mini  si mostre de indulcitori naturali Wholesome Sweeteners:


Daca data trecuta observasem cu stupoare doar o hartiuta prapadita aruncata in pachet pentru amortizare, acum se pare ca urmeaza exemplul oferit de Vitacost. :) O punga cu aer nu face mare branza, dar tot e mai bine decat (aproape) nimic:


As mai avea nevoie de niste chestii mentolate pentru varful caniculei, am amanat plasarea unei noi comenzi tocmai pentru ca cea de fata nu sosise la timp, dar parca n-as vrea sa mi-o fur iar si, in cel mai bun caz, sa-l primesc la inceputul toamnei...

No comments:

Post a Comment