Pages

Tuesday, July 16, 2013

Scrub facial calmant cu unt de cacao Queen Helene - review

L-am gasit abandonat intr-un sertar zilele trecute, dupa ce in iarna am folosit ceva mai mult de un sfert din el. M-am gandit ca ar fi bine sa-i dau o alta destinatie, mai potrivita INCI-ului si gramajului generos: gomaj corporal. In general, imi feresc tenul de cosmeticele cu unt de cacao, insa, de vreme ce varianta cu ovaz si miere nu era in stoc cand m-a lovit accesul de shopping, m-am multumit cu grasunul ciocolatiu:




Plusuri:
  • eficienta. Aici n-am ce sa-i reprosez, exfoliaza mai intens si mai delicat decat m-am asteptat. Cojile de nuca macinate si SLS-ul sunt incorporate intr-o baza consistenta, astfel ca isi pierd potentialul agresiv, iar la contactul cu pielea umeda se transforma intr-o crema deschisa la culoare, aderenta la ten, care permite manevrele de gomaj fara sa curga pe gat, urechi sau sa piarda granule la orice miscare.
  • raportul cantitate/pret (http://www.iherb.com/Queen-Helene-Soothing-Cocoa-Butter-Natural-Facial-Scrub-6-oz-170-g/23098).

Minusuri:
  • compozitia. Fiind un produs care se aplica ocazional pe o zona restransa si se clateste, nu m-a speriat prezenta abundenta a substantelor bau-bau, ci a acelora cu potential comedogen, de care e plin. Tenul meu mixt a reactionat conform asteptarilor: cu pori blocati in zona barbiei de fiecare data cand omiteam doua detalii: temperatura apei, care trebuia sa fie cat mai ridicata, altfel nu se clatea usor si spalarea suplimentara cu gelul meu obisnuit. Senzatia de confort vine de la resturile de unt de cacao & co ce raman pe piele, poate doar celor cu ten normal si uscat sa nu le pricinuiasca nimic...
  • indicatiile privind folosirea cotidiana sunt exagerate.
  • mirosul. N-are nicio legatura cu untul de cacao, aduce mai degraba a pasta de argila cu vagi urme de scortisoara.

Este un gomaj bun daca ignori ingredientele si nu ai tenul mixt/gras, chiar foarte bun in comparatie cu ce se gaseste pe piata locala.

3 comments:

  1. Eu am in wishlist toata gama de la QH. :D
    Ai mai incercat si alte produse din aceasta gama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astept sa vad ce-o sa alegi! :)

      Mai am masca Mint Julep, pe care am luat-o in a doua comanda iherb, in urma cu 3 ani si ceva si nu-i inca expirata. :D O aplic doar local, pe imperfectiunile ocazionale, pe toata fata nu face nimic deosebit.

      Delete
  2. arata foarte bine, imi cam face cu ochiul

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    ReplyDelete